• 2
  • 3
2008-10-16, 23:53
Medlem
Äminäms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Hur gick det med paniken?
Den verkar ha lagt sig
https://www.flashback.org/showthread.php?t=761380
Citera
2008-10-16, 23:56
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äminäm
Den verkar ha lagt sig
https://www.flashback.org/showthread.php?t=761380
Meh.. så boten mot paniken att vara singel var ett nytt förhållande? Trist!
Citera
2008-10-17, 00:05
Medlem
ejdjays avatar
Slynan har ju träffat en ny såg jag nu.. Nu blir det ingen male-bounding här inte!
Citera
2008-10-17, 07:10
Medlem
Samma hände mig för några år sen, mitt tips?

Gå med i BC eller QX och knulla runt lite, finns massor av härliga MILF"s och yngre /älder/gifta/ whatever-tjejer som vill ha kul. Trust me
Om du är trevlig och hel o ren så kommer du långt=)

Du kommer snart att märka att livet är gott, medans du väntar på att hitta kvinnan till dina barn, så kan du ju passa på att träna lite.

Lev med inställningen

I"m not a baby maker but I like to practice"
Senast redigerad av FCKD 2008-10-17 kl. 07:13.
Citera
2008-10-17, 22:22
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia
Känner igen detta alltför väl... Är också nybliven singel sen lite mer än 2 månader tillbaka. Vi hade varit tillsammans i nästan 5 år och det tog slut för att kärleken och gnistan inte fanns längre (vi hade växt ifrån varandra). Det var jag som gjorde slut, men efter några veckor så var mitt beslut ett gemensamt beslut (dock var det slut hela tiden under den tiden).

Det lustiga i det hela var att jag också fick panik...blev/ är grymt osäker på mitt utseende, personlighet och vilka killar som jag kan ragga/inte ragga på? Vem är för snygg för mig? Vilka är bra/ dåliga killar? Känner att jag har noll koll på hur man "dejtar" och beter sig... det känns som att jag får sätta mig i skolbänken igen och plugga på!

Tror att det är jättevanligt att man får panik och är rädd för att aldrig hitta någon igen... man känner sig ensam och osäker på sig själv. Blir kanske lite bekräftelsekåt på både gott & ont?! Själv tog jag mig nått ons och hångel på krogen (bekräftelse), men kände att detta var/ är verkligen inte min grej... är ingen "ons-tjej". Mår inte bra av ytliga fylleknull, det ger mig inget - vill ha närhet och kärlek! Så nu blir det verkligen inga fler ons för min del, utan jag vill ha nått seriöst...
sluta att panika och var singel ett tag innan du jagar nåt nytt.... låt det tidigare få begravas lite av passerad tid innan du ger dig in i något nytt..... det brukar bli bättre så... och det finns sällan nån anledning att inbilla sig att man aldrig mer kommer hitta nån om man är singel ett tag till... det finns alltid nån.... och ska man verkligen hitta den rätte/a så får man nog låta det ta lite tid......
Citera
2008-10-18, 11:31
Medlem
calle-gusaf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
Samma hände mig för några år sen, mitt tips?

Gå med i BC eller QX och knulla runt lite, finns massor av härliga MILF"s och yngre /älder/gifta/ whatever-tjejer som vill ha kul. Trust me
Om du är trevlig och hel o ren så kommer du långt=)

Du kommer snart att märka att livet är gott, medans du väntar på att hitta kvinnan till dina barn, så kan du ju passa på att träna lite.

Lev med inställningen

I"m not a baby maker but I like to practice"
qx, är väl en homosida? vad är bc?
Citera
2008-10-18, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
sluta att panika och var singel ett tag innan du jagar nåt nytt.... låt det tidigare få begravas lite av passerad tid innan du ger dig in i något nytt..... det brukar bli bättre så... och det finns sällan nån anledning att inbilla sig att man aldrig mer kommer hitta nån om man är singel ett tag till... det finns alltid nån.... och ska man verkligen hitta den rätte/a så får man nog låta det ta lite tid......

Jag har verkligen ingen panik, tar saker och ting som det kommer...
Citera
2008-10-24, 23:19
Medlem
KB886511Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Meh.. så boten mot paniken att vara singel var ett nytt förhållande? Trist!

Haha du har inte riktigt hängt me Denna tråd är ju snart ett år gammal, jag va singel hela resten av förra hösten, vintern o sen våren.. ;=
Citera
2008-10-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Haha du har inte riktigt hängt me Denna tråd är ju snart ett år gammal, jag va singel hela resten av förra hösten, vintern o sen våren.. ;=

Haha, såg det nu!
Senast redigerad av Prontia 2008-10-25 kl. 00:01.
Citera
2008-10-25, 08:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia
Haha, såg det nu!

Ojsan, är du filofax smurf?
Citera
2008-10-27, 12:56
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Meh! Det är ju bara typ ett halvår! Jag ville höra om jagstärkande ensamhet, frihetens positiva sidor och annat skit Men kul om du mår bättre nu.

Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Ojsan, är du filofax smurf?
Haha, vad läskigt. Prontia kom visst också från Uppsala och har ett snarlikt sätt att uttrycka sig upptäckte jag efter en snabbtitt. Men jag dementerar, mina troll är mycket mer underground
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in