2019-07-27, 06:41
Medlem
Tjenare ska till Puerto Rico i Spanien, kanarieöarna i höst så tänkte kolla hur det ser med det där?
Har cannabis legaliserats i Spanien?

Hur är tillgången ut bra eller dålig.

Finns det cannabis shops där man kan sitta o röka?
Mvh
MrAmphetamine
Citera
2019-07-28, 21:53
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAmphetamine
Tjenare ska till Puerto Rico i Spanien, kanarieöarna i höst så tänkte kolla hur det ser med det där?
Har cannabis legaliserats i Spanien?

Hur är tillgången ut bra eller dålig.

Finns det cannabis shops där man kan sitta o röka?
Mvh
MrAmphetamine
Det är lagligt att använda cannabis privat.
Använd Weedmaps ska tydligen finnas flera klubbar på ön. Alla är nog inte öppna för turister så kolla Reviews eller deras fb
Citera
2019-08-20, 22:36
Medlem
Ok. Jag är på Rhodos och av allt att döma en nybörjare. Vad ska jag köpa? (Min lokala supermarket har ju allt från kakor till popcorn till ren röka)
Citera
2019-08-21, 03:04
Medlem
Tjena

Var kan man lösa gräs i nordvästra Sardinien? Kommer bo strax utanför alghero
Citera
2019-09-18, 10:49
Medlem
Tjena!

Ska till Palma de mallorca på söndag och undrar om något vet var man kan fixa röka? helst grönt. som jag har förstått så ska det vara ganska liberalt där.
Citera
2019-10-10, 19:32
Medlem
Tjenixen, skall till Bad Gastein till våren och tänkte bara kika hur tillgången brukar vara där? Vart där en gång innan men då med familjen, så ingen röka den gången. Har letat i tråden men inte hittat något vettigt svar. Endast intresserad av gräs, inte brunt.
Citera
2019-10-14, 14:09
Medlem
Har du några tips på vart man ska gå för att hitta röka? är i rhodos just nu o letat som en galning bland gatorna
Citera
2019-10-15, 20:23
Medlem
Vart hittar jag röka i gran canaria?

hej, jag ska till gran canaria las palmas nästa sommar och eftersom det är lagligt med röka där så tar jag ju såklart chansen. den stora frågan är hur man hittar så man slipper åka tvärs över ön. kommer på bo i los caideros och tänkte höra om någon ev vet någon eller något ställe i närheten där man kan köpa?
Citera
2019-10-15, 20:44
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenaningfaktiskt
hej, jag ska till gran canaria las palmas nästa sommar och eftersom det är lagligt med röka där så tar jag ju såklart chansen. den stora frågan är hur man hittar så man slipper åka tvärs över ön. kommer på bo i los caideros och tänkte höra om någon ev vet någon eller något ställe i närheten där man kan köpa?

Puerto Rico, shopping centret eller vad man ska kalla det.
De som kränger klockor säljer, men brukar även sitta lite dudes på andra våningen som kränger de gånger jag haft vägarna förbi.
Citera
2019-10-15, 20:48
Medlem
Om det är lagligt vad är problemet? Gå in till en affär bara eller?
När jag var där för många år sedan så var det en råtthåla med påhoppade svarta säljare som vill sälja dig skräp och tar inte nej som svar, skulle aldrig åka ditt igen, rena helvetet på jorden. Det är därför det är billigt att åka ditt, för att ingen återvänder till skithålan.
Senast redigerad av Lucky8ball 2019-10-15 kl. 20:54.
Citera
2019-10-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky8ball
Om det är lagligt vad är problemet? Gå in till en affär bara eller?
När jag var där för många år sedan så var det en råtthåla med påhoppade svarta säljare som vill sälja dig skräp och tar inte nej som svar, skulle aldrig åka ditt igen, rena helvetet på jorden. Det är därför det är billigt att åka ditt, för att ingen återvänder till skithålan.
Jag tror inte det är lagligt utan bara avkriminaliserat
Citera
2019-10-16, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
Puerto Rico, shopping centret eller vad man ska kalla det.
De som kränger klockor säljer, men brukar även sitta lite dudes på andra våningen som kränger de gånger jag haft vägarna förbi.

okej tack så mycket för svar! ska absolut kolla där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in