2009-11-28, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joels
Egypten, Hurghada ska dit och stanna ett bra tag eller närmare bestämt El Gouna. Någon som vet hur det ligger till?

har inte egen erfarenhet men polare som vart där.
ska såklart finnas riktigt grymt hasch tror hela nordafrika har bra tillgång på marokanskt.
Iaf billigt och bra röka ska inte va några större problem dock är inte snutarna så snälla där och araber är inte heller särskilt pålitliga så ge aldrig pengar innan du fått nåt.
Citera
2009-11-28, 22:29
Medlem
CB4lifes avatar
Hur är tillgången i Alperna? Tänker då på serre chevalier
Citera
2009-11-29, 12:18
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitipaldi
Läste att det skall vara bra, billigt, och lätt att få tag på i Indien och Nepal. Åker nämligen dit ganska snart, så undrar, hur är det att skicka hem? Stenkoll i tullen på brev från Indien och Nepal eller? Lättare/Svårare än amsterdam? Fick nämligen hem en femma från ams, så omöjligt var det ju inte.

Sorry om frågan har ställts innan, kunde inte hitta dock.

Väldigt sant, otroligt billigt, finns typ överallt och yes, det är väldigt väldigt bra. Jag skickade hem ca 5 gram Malana cream och 10g Kashmir från Kullu i Himachal pradesh tillsammans med några souvenirer, kom hem efter ca 3 veckor, allt fanns med där. Även om Indien/Nepal producerar så mycker mer hasch än Amsterdam tror att brevsmuggling inte tagit fart därifrån till skillnad från Amsterdam och kan då tänka mig att det är inte stenhårt koll men man vet aldrig
Citera
2009-11-29, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
hur är det i Agadir, marocco? Borde väl rimligtvis finnas mängder att tillgå med tanke på landet i fråga?

Men är det lungt att köpa eller kör de med fejksäljare(poliser altså) mm?

Lätt som en plätt !
Citera
2009-11-29, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Väldigt sant, otroligt billigt, finns typ överallt och yes, det är väldigt väldigt bra. Jag skickade hem ca 5 gram Malana cream och 10g Kashmir från Kullu i Himachal pradesh tillsammans med några souvenirer, kom hem efter ca 3 veckor, allt fanns med där. Även om Indien/Nepal producerar så mycker mer hasch än Amsterdam tror att brevsmuggling inte tagit fart därifrån till skillnad från Amsterdam och kan då tänka mig att det är inte stenhårt koll men man vet aldrig

Kanske inte så bra att tipsa polisen om detta då dem läser här. Sen om det sätts in några resurser på området låter jag vara osagt, men chansen finns.

Sen så även jag sugen och veta hur det är på Gibraltar ?
Citera
2009-12-01, 15:08
Medlem
Drokofs avatar
någon som kan berätta om hur det är med tillgång och priser i ungern?
Citera
2009-12-01, 23:42
Medlem
Någon som har koll på tillgången i western australia, Sydney och Manly?
Citera
2009-12-02, 00:04
Medlem
Poddubnys avatar
Vad kostar medicinskt cannabis i Californien?
Citera
2009-12-02, 00:07
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poddubny
Vad kostar medicinskt cannabis i Californien?
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20112082&postcount=9675
det är dyrt
Citera
2009-12-02, 18:19
Medlem
Poddubnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissen_mjau
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20112082&postcount=9675
det är dyrt

Det är uppenbarligen inte lika dyrt överallt:

http://www.greendoorsf.com/menu/medical-marijuana.htm
Där var exempelvis priserna väldigt överkomliga.
Citera
2009-12-07, 00:52
Medlem
scentlessss avatar
Någon som vet hur det ligger till på Cypern eller Rhodos?
Svårt att få tag i och hur är polisens inställning?
Citera
2009-12-07, 18:29
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joels
Egypten, Hurghada ska dit och stanna ett bra tag eller närmare bestämt El Gouna. Någon som vet hur det ligger till?

El Gouna är ju en stad som är byggd för just turister, det är alltså inte mycket lokalbefolkning där... vilket kanske kan försämra utsikterna för att få lite röka.
Jag ska också dit och det skulle vara kul om någon som redan varit där kan berätta lite mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in