Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-19, 23:25
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Jackpot
undrar vem som vann
137 916 733 kr. Det borde ge en viss rädsla mitt i all upphetsning. Hoppas att det är ett gäng kompisar som vunnit ihop!
Citera
2020-02-21, 10:08
  #50
Medlem
Mittpunkts avatar
Som alltid när någon vinner drömvinsten så tar det dagar och veckor innan man får tag på vinnaren.

När jag spelar lotto och dragningen har varit så rättar jag direkt och hade jag vunnit 137 miljoner så hade jag ringt till SvS direkt och bokat möte för att få utbetalningen.

Det skulle inte heller förvåna mig om det är en gubbe 50+ som vunnit drömvinsten.
__________________
Senast redigerad av Mittpunkt 2020-02-21 kl. 10:11.
Citera
2020-02-21, 11:01
  #51
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Haha håller med det är alltid folk som inte bryr sig som vinner, jag hade ringt svs direkt bett o få vara anonym och levt livet som jag alltid har levt.
Citera
2020-02-21, 11:15
  #52
Medlem
Hahah ja och så brukar de vara på semester och chilla just därför det inte gick och få tag på dem.
Citera
2020-03-11, 20:24
  #53
Medlem
Harry_s avatar
jaha vinst igen dåra
cirkus 78mille

undrar om hen blev ledsen
ok 78mille inte lite men han blev säkert ledsen att det inte var förra gången 😁
__________________
Senast redigerad av Harry_ 2020-03-11 kl. 20:26.
Citera
2020-03-12, 19:04
  #54
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
jaha vinst igen dåra
cirkus 78mille

undrar om hen blev ledsen
ok 78mille inte lite men han blev säkert ledsen att det inte var förra gången 😁

Vinnaren är som alltid "ovetandes om sin vinst och det tar veckor att få tag på vinnaren". Vad är det fel på oss svennebananer som spelar lotto egentligen? Rättar man inte sina rader efter dragningen?
Citera
2020-03-12, 19:28
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Vinnaren är som alltid "ovetandes om sin vinst och det tar veckor att få tag på vinnaren". Vad är det fel på oss svennebananer som spelar lotto egentligen? Rättar man inte sina rader efter dragningen?
Man behöver inte rätta sin rad, det gör Svenska Spel till en och skickar dessutom mejl. Iofs bara att man ska kolla sitt spel. Däremot ringer de upp alla som vunnit minst en miljon. Men det är här problemet uppstår. En del av befolkningen svarar inte på okända nummer längre. Andra svarar men lägger på då det inte snabbt framgår att de vunnit mycket pengar. De tror att det är en säljare. Svenska Spel vill inte heller lämna meddelande i någon form av någon anledning.
Citera
2020-03-12, 20:22
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Man behöver inte rätta sin rad, det gör Svenska Spel till en och skickar dessutom mejl. Iofs bara att man ska kolla sitt spel. Däremot ringer de upp alla som vunnit minst en miljon. Men det är här problemet uppstår. En del av befolkningen svarar inte på okända nummer längre. Andra svarar men lägger på då det inte snabbt framgår att de vunnit mycket pengar. De tror att det är en säljare. Svenska Spel vill inte heller lämna meddelande i någon form av någon anledning.

Det är valbart om man vill ha mail med rättning eller inte.

Eller så har de kanske gjort som jag, lämnat in flerveckors och sedan spärrat sig. Jag har ingen aning om ens vilken rad jag har eller hur det går, teoretiskt så kan det vara jag som vann 78 millar igår
Citera
2020-03-12, 20:34
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Det är valbart om man vill ha mail med rättning eller inte.

Eller så har de kanske gjort som jag, lämnat in flerveckors och sedan spärrat sig. Jag har ingen aning om ens vilken rad jag har eller hur det går, teoretiskt så kan det vara jag som vann 78 millar igår
Fast de ringer upp om du lämnat nr. Dessutom behövs alltid identitet för att få spela. Så vem som vunnit vet de men kontakt kan ju vara svårt i den kränkthetstiden vi lever i. Någon tror kanske att Coronaviruset smittar via mobilen. Så även om du spelade i butik, kastade bort kvittot så lär du få dina pengar!
Citera
2020-03-12, 21:04
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fast de ringer upp om du lämnat nr. Dessutom behövs alltid identitet för att få spela. Så vem som vunnit vet de men kontakt kan ju vara svårt i den kränkthetstiden vi lever i. Någon tror kanske att Coronaviruset smittar via mobilen. Så även om du spelade i butik, kastade bort kvittot så lär du få dina pengar!

Ja såklart, pengarna får jag ju alltid förr eller senare om jag vinner, men kommer att vara ovetandes ett tag till. Okända nummer svarar jag aldrig på, så jävla less på alla strumpförsäljare, lånemäklare, elbolag, microsoftscammare och fan o hans moster.
Citera
2020-03-12, 23:01
  #59
Medlem
Harry_s avatar
ähh bara att swisha 78mille så är det klart
Citera
2020-03-17, 19:09
  #60
Medlem
Harry_s avatar
https://www.expressen.se/sport/tips-...-785-miljoner/

som vanligt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback