Svara
2007-11-18, 16:58
Medlem
Zlymmes avatar
Substans: Mexican Cubensis

Dos: En tripp, 1 gram eller så

Ålder: 18 Kön: Man Vikt: 65-70kg

Tid: 3-4 timmar

Beskrivning: För några veckor sedan, på höstlovet, så hade jag och några polare bestämt att vi skulle träffas hemma hos en av oss och bara chilla, röka lite och så.. När jag och min kompis kom dit så fick vi reda på att svampen vi hade beställt för ett par veckor sedan hade kommit. Vi bestämde oss för att ta det senare på kvällen, vi var 7 personer. Vi hade ju inte precis förberett oss eller så men vi tyckte att det inte behövdes. Vi började med att röka några holkar, sen käkade vi. Lite senare på kvällen, runt en 21 började en kompis tillreda svampen, vi gjorde Te av det.. När det var klart så hällde vi upp det i glas, gick in i vardagsrummet och drack upp det, sedan åt vi resterna av svampen som vi gjort Teet på. Sen satt alla inne i vardagsrummet och bara snackade, i väntan på att man skulle känna något. Efter 20 minuter ungefär ser jag att taket börjar röra sig sakta ner mot oss, och frågar om någon annan ser det, det var en till som också såg det. Men det var hur chill som helst, tyckte det var soft. Jag hade inte tagit nå andra halluciena droger innan det här, så jag var inte precis van. Jag känner efter ett tag att jag måste gå på toa och pissa, så jag reser mig upp från golvet där jag hade suttit och går mot toan, allt känns hur bra som helst, jag är avslappnad och så. När jag kommer in på toan så känner jag att jag måste ta en snabbtitt i spegeln innan jag pissar, så jag gör det. När jag kollar mig i spegeln så är min puppilrer lika stora som ögonen ungefär, och mitt ansikte bara "flyter". Jag fick en liten chock och sprang ut från toan, hade nästan glömt bort att jag hade tagit svamp så jag blev lite småskrajj.. Något mer toabesök behövde jag inte för stunden, glömde bort att jag var pissnödig. Jag låg ner på golvet, och kände hur det snurrade i huvudet, jag blundade, så jag såg en massa färgglada mönster, det känns nu som jag är helt tom, som att allt är tomt, svårt att förklara känslan, men den var väldigt obehaglig tycker då jag. Det känns som om det bara är jag och mina polare som existerar i hela universum. Det blev inte så mycket prat för min del i början, eftersom jag hade fullt upp med att tänka på vad som hände. En av mina polare som hade tagit svamp förut, lugnade ner mig, jag var rätt borta i huvudet, fattade inte mkt. Men efter ett tag började jag leva in i det mer och mer och intala mig själv att det bara var roligt. Så jag gick till spegeln på toan och började dra i kinderna, det var som gummi, garvade som fan. När vi hade varit i lägenheten i ungefär en timme kanske, hade inte så bra tidsuppfattning, men iaf. Vi bestämde oss för att gå hem till en av dom andra som var där, och hämta en bong, så vi gick hem till honom. På vägen dit så kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket, eftersom det blev lite för mycket ett tag. Framme där så röker vi ett par holkar och sitter och kollar och garvar åt varann, eftersom att ingen såg riktigt normal ut i ansiktet(enligt oss själva då såklart). När man rökte en vanlig cigarett kändes det som man rökt på den i en evighet men kom fortfarande ingen vart. Rätt som det är så börjar jag böja på en otänd cigarett och märker att den går att böja åt alla håll och kanter utan att gå av, mina polare såg det också, så vi satt fascinerade som vi var och kollade medans jag gjorde en ring av den. Väldigt roligt faktiskt. Efter nån timme så gick vi tillbaka till stället vi var på från början och skulle sova, klockan var nu 3-4 på morgonen. Alla gick och la sig förutom jag och en till som satt uppe ett tag till och rökte en holk och snackade lite om kvällen, helt slut som man var. Klaga så mycket ni vill, min första tripprapport! :P
Citera
2007-11-18, 17:02
Medlem
piratkaptens avatar
Fruktansvärt.
Citera
2007-11-20, 11:20
Medlem
låter som en rolig kväll.
Citera
2007-11-20, 12:56
Medlem
tetrominos avatar
Jag orkar inte läsa rapporten som den ser ut för tillfället.
Att det är den första rapporten (även första inlägget) är ingen ursäkt. Gör om gör rätt.
Citera
2007-11-20, 21:52
Medlem
Ajajaj, har du hört talas om radbrytning?

Du lär ha orsakat många brutna ögon genom
åren!
Citera
2007-11-20, 22:02
Medlem
mesmerize_mes avatar
Pallar inte äns läsa.
Läs andra rapporter, om du fortfarande tycker din är värdig en plats här - skriv om den för allas trevnad.
Citera
2007-11-21, 07:50
Bannlyst
Haha, ska läsa klumpen senare..
Citera
2007-11-21, 08:23
Medlem
Haha, jag gillade det där när du började dra i ditt ansikte på toaletten
Citera
2007-11-22, 18:08
Bannlyst
Hehe skulle inte förvåna mig om den där otända ciggen rent utav bara var papper,filter som ni tagit tobak av till holken :P
Citera
2007-11-22, 18:29
Bannlyst
Så kräsna ni är! det var väl inte så farligt, punktering och meningsuppbyggnaden var bra, radbrytning är overrated.
Citera
2007-11-22, 19:20
Medlem
2500s avatar
Var så fruktansvärt skriven att jag inte orkade läsa. Stycke indelning!

1/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in