• 1
  • 2
2007-11-26, 18:38
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shooto
Dock s ska det finnas en spoiler varning p trdar dr det avsljas resultat, det hr r en trd om fightcardet, inte resultaten.

S nr du skrev resultatet i trden s borde du ha anvnt en spoiler.

Nog om det, vem r det p din avatar?

jo jag borde kanske gjort det....men jag antog vl att den hr tvlingen inte var av det mest intressanta slaget och att andra tyckete likadant....men s var det tydligen inte

det r kungen inom MMA.....Olof Alfonso
Citera
2007-11-26, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
jo jag borde kanske gjort det....men jag antog vl att den hr tvlingen inte var av det mest intressanta slaget och att andra tyckete likadant....men s var det tydligen inte

det r kungen inom MMA.....Olof Alfonso
Det har du dock vldigt rtt i, jag var inte ett dugg intresserad av den hr galan, men du borde trots allt satt en spoiler..

Hmm, vem r Olof Alfonso?

Fanns bara lite p google nr man skte p "Olof alfonso mma", att han gillade att slss p gatan, inget Sherdog record..
Citera
2007-11-26, 19:11
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shooto
Det har du dock vldigt rtt i, jag var inte ett dugg intresserad av den hr galan, men du borde trots allt satt en spoiler..

Hmm, vem r Olof Alfonso?

Fanns bara lite p google nr man skte p "Olof alfonso mma", att han gillade att slss p gatan, inget Sherdog record..

http://www.sherdog.com/fightfinder/f...FighterID=8196

r vl inget att skryta om direkt.
Citera
2007-11-26, 19:12
Medlem
mmas avatar
f... spoiler eller inte, men sndes denna fighten? Fr om den inte sndes s borde det ju inte g att spoila? allts vad vntar man isf p?
Citera
2007-11-26, 21:08
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://www.sherdog.com/fightfinder/f...FighterID=8196

r vl inget att skryta om direkt.

hehehe....han kommer nog aldrig vinna ngra titlar men hans pre och post fight intervjuer r guld vrda. Sen fighten med John Polakowski frn WEC 9 rekommenderas varmt.....action i 3 ronder.

Citat:
Ursprungligen postat av mma
f... spoiler eller inte, men sndes denna fighten? Fr om den inte sndes s borde det ju inte g att spoila? allts vad vntar man isf p?

kollade upp det dr och AOF 9-fist of furt sndes live ver internet och p ett gng kanaler i kina men n s lnge har inget dykt upp p trackern...skulle dock vilja se svenskens fight...
Citera
2008-08-29, 12:06
Medlem
Knivskarps avatar
rkebumpar den hr trden med anledning av att jag faktiskt hittade Eric Kalseths match p AoW's hemsida.

Hr r lnken: http://www.mmachina.com:81/cn/?q=node/214

Citera
2008-08-29, 13:42
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivskarp

Nja, tycker det r lite fr mycket...
Citera
2011-03-23, 10:21
Medlem
En fin detalj i sammanhanget r att Kalseth hade trnat MMA i tv veckor innan matchen. Allts total nybrjare inom allt vad markkamp heter. Matchad mot ett proffs med nio raka segrar i AOW.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in