Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-17, 18:32
  #313
Medlem
Loxuss avatar
Ny låt ute: https://open.spotify.com/track/0poUv...Snq1YHXNT5_dRQ
Citera
2019-10-06, 10:12
  #314
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
http://www.ratsit.se/BC/SearchPerson...&zipcode=11861
Är det inte lite konstigt att Lasse och hans fördetta fortfarande är skriva på samma adress?

Råkade se att han nu är skriven på samma adress som sina föräldrar.
Citera
2022-07-20, 17:56
  #315
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Råkade se att han nu är skriven på samma adress som sina föräldrar.
Är Martin Lindqvist Lasses pojkvän? Jag visste inte att han är bög. Känns som att Lasse kan vara skatte smitare när han skriver sig hos sina föräldrar.
Citera
2022-07-20, 20:45
  #316
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Är Martin Lindqvist Lasses pojkvän? Jag visste inte att han är bög. Känns som att Lasse kan vara skatte smitare när han skriver sig hos sina föräldrar.

Hur tusan smiter man från skatten på det sättet? (De andra fånigheterna kommenterar jag inte ens )
Citera
2022-07-20, 21:42
  #317
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hur tusan smiter man från skatten på det sättet? (De andra fånigheterna kommenterar jag inte ens )
Vad är det för jävla skitinlägg jag skrivit? Jag särskriver dessutom.

Men varför är han skriven hos sina föräldrar? Bor han verkligen där? På något vis måste man kunna fiffla om man skriver sig på en adress där man inte bor.
Citera
2022-07-20, 23:31
  #318
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Vad är det för jävla skitinlägg jag skrivit? Jag särskriver dessutom.

Men varför är han skriven hos sina föräldrar? Bor han verkligen där? På något vis måste man kunna fiffla om man skriver sig på en adress där man inte bor.

Du tror att man kan fiffla, men du vet inte? Enda jag kan komma på är väl att betala mindre i kommunalskatt, men det handlar väl inte om mycket 🤷‍♂️

Nej, han har en lägenhet...senast jag visste om nåt iaf. Å andra sidan kanske han sålt den eftersom han är mycket i Oslo.
Citera
2022-07-21, 01:46
  #319
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Men varför är han skriven hos sina föräldrar? Bor han verkligen där? På något vis måste man kunna fiffla om man skriver sig på en adress där man inte bor.
Det kan ju handla om rent praktiska aspekter, att vara en turnerande artist är nog inte alltid så enkelt i fråga om exempelvis posthantering.
Citera
2022-07-21, 18:58
  #320
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Det kan ju handla om rent praktiska aspekter, att vara en turnerande artist är nog inte alltid så enkelt i fråga om exempelvis posthantering.

Är nån firma som har hand om hans post. MA Nyköping AB verkar det vara.
Citera
2024-03-29, 10:14
  #321
Medlem
Treschows avatar
Hur kommer det sig att han är (fortfarande) skriven hemma hos sina föräldrar?
Citera
2024-03-29, 17:57
  #322
Medlem
Gick pa gymnasiet samtidigt som Lasse. Kanske till och med har nagra gamla kassetter kvar fran Snoddastiden liggandes nere i kallaren. Hursomhelst. En schysst, trevlig och allt igenom bra kille och jakligt bra musiker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback