• 1
  • 2
2002-01-07, 20:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Forum ?

Skall man driva ett sådant företag som jag gör så krävs det sekretess eller hur?
Alla seriösa aktörer i denna industri utövar denne till 100%.

Hur jag går tillväga går jag inte in på.
Citera
2002-01-07, 22:17
Medlem
Forum ?

Men det är klart, om du mailar mig din adress och telefonnummer så jag kan knulla dig i röven så kanske jag samtidigt kan ge
dig lite offshore-information, om hur det VERKLIGEN går till i branschen!
Citera
2002-01-07, 23:01
Medlem
Forum ?

Lekskola
Citera
2002-01-07, 23:05
Medlem
Forum ?

Är det någon här som kan ge mig lite sand, en hink och en spade?
Citera
2002-01-07, 23:56
Medlem
Forum ?

Jag har mailat Flashback om att de ska kolla upp IP adressen på den person som leker runt här.

Mvh
Mr John Silverbeck
Citera
2002-01-08, 00:02
Medlem
Forum ?

Tack
Citera
2002-01-17, 02:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Forum ?

Efter att ha kollat runt på detta forum kan jag bara instämma med Mr John Silverbeck. Om Remus och Offshoreadvisor, som påstår sig kunna branschen, skulle skriva lite utförligare än bara "skicka ett mail" eller "läs på remus.se" så skulle detta forum bli bra mycket mer levande och bättre. Med det menar jag inte att ni ska tala om vilka man ska vända sig till i kända offshoreländer eller direktkontakter med banker etc. för det är väl där ni tjänar era pengar, utan mer förklara saker som vi amatörer skulle ha glädeje av att kunna för att sedan med kunskapen vända sig till er för genomförandet, skulle tro att ni skulle tjäna på det i långa loppet.
Citera
2002-01-17, 15:21
Medlem
Forum ?

Nyfiken i en strut: Jag kan vissa dig i praktiken hur du blir bäst knullad i röven, så lär du dig lite iaf, även fastän du bara gått dagis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in