Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-19, 20:03
  #2953
Medlem
Det går väl bara och köpa ett grönt paket hos pressbyrån och ta med sig ner och fylla med godsaker sedan skicka hem det.

Men tyvär vet jag inte var man hittar smällare osv i milano.
2011-02-20, 08:37
  #2954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jay.Jay
Det går väl bara och köpa ett grönt paket hos pressbyrån och ta med sig ner och fylla med godsaker sedan skicka hem det.

Men tyvär vet jag inte var man hittar smällare osv i milano.

Eller vilken påse/låda som helst för den delen då italienska postverket antagligen skiter i att du betalt porto till svenska posten och då får frankera ändå.
2011-02-21, 09:23
  #2955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATiRadeon
japp jag flyger... hmm var nere i November och de var inga problem att ta sig förbi dom med knivar osv, så de jag vill veta om någon känner till något ställe man kan köpa smällare osv...?

någon som vet ställe i Rom?
2011-02-22, 17:33
  #2956
Medlem
legopelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATiRadeon
japp jag flyger... hmm var nere i November och de var inga problem att ta sig förbi dom med knivar osv, så de jag vill veta om någon känner till något ställe man kan köpa smällare osv...?
Vad bra då, ville bara inte se att du ger dig in på något du ångrar.
2011-02-24, 17:01
  #2957
Medlem
Är det nån som vet var/vilknen sida man kan hitta thunderkings? Originala sådana! Inga jävla king of thunder o sånt skit...

Jag har letat överallt hittar inte förutom en sida i kina där man måste beställa i massviss.

Tacksam för hjälp
2011-02-26, 21:30
  #2958
Medlem
Fieldleafs avatar
2007-12-09, 14:50 startades denna tråd av en nyligen registrerad medlem. Dryga 3 år senare stängs den av en erfaren användare och moderator. Denna tråden är den längsta som jag skapat och jag är stolt över den. Men på grund av dess storlek så har tråden blivit svårnavigerad på grund av den stora mängden information. Så därför slås det lås på denna tråd och en ny med sammanfattad information öppnas.

Den nya tråden finner vi här: https://www.flashback.org/t1469644

Med mitt 1500 inlägg så säger jag. TRÅD LÅST!

Edit: Och genom att låsa tråden så hamnade postantalet på 1450st. En jämn siffra i alla fall..

/mod
__________________
Senast redigerad av Fieldleaf 2011-02-26 kl. 21:36.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback