Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Jo, du har det. Om man ifrågasätter feminismen så säger du att man vill ha en "fuck doll". Du har inte sagt det en gång i en tråd utan flera gånger i många trådar. Våga stå för dina åsikter!
Nu snurrar du till det rejält. Gick du inte ut en sväng innan du skrev?
Det hade varit klokt.
Jag kommenterade USA, inte några två kvinnotyper. Se här:
Å andra sidan, i USA svansar tjejer underdånigt runt killar för att de vill bli försörjda. Man får kanske välja vad man vill ha. Själv vet jag med säkerhet att många svenska män inte nöjer sig med en fuck doll.
Är det detta du menar är att jag hävdar att om man ifrågasätter feminismen så vill man ha en fuck doll?
Det är väl inte första gången jag i så fall noterar att du har en enastående förmåga att läsa inlägg som Fan läser bibeln och påskriva människor saker som de inte har sagt.
Du gör det besvärligt för dig när du försöker plocka poäng på att uppmana att våga stå för sin åsikt, när du samtidigt ignorerar den åsikt som man står för utan istället hittar på att människor har åsikter som de varken har eller har uttryckt.
Jag har sagt fler än en gång att svenska män generellt inte nöjer sig med en fuck doll. Tycker du att det är sårande?
Själv menar jag att det är en oerhörd komplimang. Och det har inte ett skvatt med om du ifrågasätter feminismen eller inte. Jag vet väldigt många svenska män som inte har nämnvärd koll på feminism och som lik förbaskat inte nöjer sig med en fuck doll. Tycker du att det är ovanligt?
Ta dig samman och sluta att slänga in en rad egna tolkningar och gärna lite härliga personangrepp så fort du "diskuterar". Om det svartnar så dant framför ögonen på dig när du läser om sådana här saker att du inte fixar rationella resonemang, så kanske du ska undvika att ge dig in i diskussioner överhuvudtaget?