Citat:
Ursprungligen postat av bantning
r intresserad av att hra p hur andra blivit bedragna av sina kvinnor. I min mening r kvinnor strre svin n oss mn. Skulle sjlv aldrig komma tanken p att vara otrogen.
Kken ngra mnader - och min tjej gr och knullar frsta bsta tnt. Kan bertta mer nr humret tillter, detta var fr 10 mnader sen och r fortfarande frbannad.
Skriv p...
Detta hnde mig ja satt inlst i Sydafrika i 3 mnader, inte s lng tid, mend eras kkar e fan inte tevliga, nu r jag avmodell strre s jag hade inga problem dr inne.
Men min svenska donna fuskade med mig, hur det knns; FRDJVLIGT, jag ville dda fanskapet och slja henne styckvis p ngn bazaar. Men s blev ej fallet, jag gav mig p killen ifrga istllet, ..lurade med han p en fest sen tryckte vi i svamp ( magisk) i han o sen brjade det roliga. ..det kan jag inte skriva hr fr d blir jag bunden till ett nnu ouppklarat brott..med tv r kvar p preskriptionstiden. Men det hjlpte inte i lngden heller...
Finns juinget o gra vid dessa events...snt e livet alla e svin....frgan e skulle du gjort samma sak i hennes skor, du sger motsatsen men skulle du verkligen det.