2008-04-02, 09:03
Medlem
Kosstaskens avatar
r du s obegvad att du lyckades bli tagen av snuten och fr sitta in fr vad du n gjort frtjnare till och med den dummaste av bad-boys-skerskor ngot bttre imao.

Jag vet i vilken vrld ni lever men jag fr knslan av att du inte direkt r familjefadern som vart gift med barn i 10 r och sen krt i 220 med Volvo V70 och hamnat i finkan den vgen..

Men en sak kunde tjejen gjort bttre och det r vl i s fall sga att hon frn och med den dag du kte in tar avstnd frn ert osunda leverne och ger sig ut i vrlden p jakt efter vettigare mn.

Anyhow, lycka till och god bttring!
Citera
2008-04-02, 09:31
Medlem
cnurros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Vet inte varfr du satt inne, men de flesta tjejer skulle nog lmna en fngelsekund helt och hllet. Ville hon fortfarande vara tillsammans med dig nr du kom ut menar du? Frskte hon mrka sitt agerande? Svrt att bedma hur mycket svin hon r med knapphndig info...

Beror ju lite p hur lnge man varit tillsammans me kanske. Fr mej r det iaf klart som faan att jag aldrig skulle lmna min kille i lgen nr han antagligen behver mej som mest.

Sen tror jag inte att det r ngon strre skillnad p tjejer och killar vad gller svinerier. Jag skulle aldrig vara otrogen, men har rkat ut fr en del snna svin sjlv.

Aja.. TS, hoppas att du kan slppa tankarna p henne eftersom hon inte ens r vrd att reta upp sej ver. r man i ett frhllande s borde man faan finnas och stlla upp fr varandra i mindre roliga situationer ocks.
Citera
2008-04-02, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Vet inte varfr du satt inne, men de flesta tjejer skulle nog lmna en fngelsekund helt och hllet.
Det r inte alls sjlvklart. Fr de flesta beror det nog helt och hllet p varfr killen sitter inne, om man visste om vad han hll p med innan han kte fast, om man sympatiserar med brottet han har begtt, hur lnge man har varit tillsammans, hur lnge han ska sitta osv.
Citat:
Ursprungligen postat av cnurro
Beror ju lite p hur lnge man varit tillsammans me kanske. Fr mej r det iaf klart som faan att jag aldrig skulle lmna min kille i lgen nr han antagligen behver mej som mest.
Om man gifter sig s lovar man ju att lska varandra "i nd och lust", och det r ett ganska bra uttryck. Svida man gick in i frhllandet med ppna kort (dvs att man var medveten om sin killes brottslighet) s knns det som hyckleri att gra slut nr han ker fast.
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag skulle avslutat frhllandet direkt. Jag skulle aldrig g bakom ryggen och knulla andra och sedan ljuga. Bara totalt insnade egocentriska mnniskor med empatistrningar gr s.
Om man nu vill gra slut fr att killen kte in, s gr man det och _sen_ kan man vara med andra. Det finns inga urskter fr att vara otrogen.
Citera
2008-04-02, 13:33
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Du sa ju sjlv (med en hint av sarkasm frsts) "Mannen r det ju inge synd om! Han kanske frsvarade ett vldtktsoffer och kte in"

Det lt som ett vldigt korkat alternativt naivt resonemang.

Lustigt nog behver jag varken kalla dig naiv eller korkad fr att f fram min pong.

Lustig nog s verkar du inte ens frst innebrden av ordet "kanske". Allt behver inte vara svart eller vitt. Alla som dms till ett fngelsestraff behver inte vara knarkpsykopater. Massor av svenssons sitter inne fr fyllekrningar eller ekobrott. Dessutom finns det rtt mnga fall dr "brottslingen" r oskyldigt dmd. Det rcker med att en anabolastinn krogvakt vittnar falskt s r det krt.

Du verkar ha stora problem att frst och kommunicera med andra mnniskor, det mrks ta mig fan i de flesta av dina inlgg hr p Flashback.
Citera
2008-04-02, 13:39
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
Jag tror att du av ngon anledning lgger in mer i det jag skrivit n jag kan hllas ansvarig fr. Jag har inte propagerat fr att din fv ska ligga runt medan du sitter inne, dremot ifrgastter jag det smarta i att krva trohet medan man sjlv r av banan ngra r. Trohet r en gva och inte nt man ska avtvingas. Inte enligt min definition av 'krlek'.

Jag var inte medveten om att det var mig vi diskuterade. Jag diskuterar den allmnt slappa attityden nr det gller otrohet.

Jag har inte heller sagt att man ska krva ngot, utan jag fresprkar en ppen dialog med vad man tycker och knner. Knivar i ryggen fr man fr ofta redan som det r, man behver inte nnu mer snt om man hamnar i den jobbiga situation som ett fngelsestraff faktiskt r. Och nu syftar jag sjlvklart inte p hustrumisshandlare eller annat sldder, utan p vanliga mnniskor som kanske klantade sig eller tog en chans/risk. Hur mnga mnniskor har aldrig gjort ngot olagligt?

Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
Vrlden r ett komplext stlle, var mest det jag ville peka ut. Livet och relationer fljer sllan det frdigsnitslade spr vi skulle lgga om vi hade total kontroll. Vi kan aldrig ha total kontroll ver allt i vr tillvaro, och det r drfr inget att efterstrva eftersom det mest leder till frustration fr egen del.

nskar dig frid i hjrtat.

Sjlvklart, men man kan vara ppen och rlig med sina avsikter istllet fr att ljuga, smussla och vara otrogen.
Citera
2008-04-07, 14:36
Awaiting Email Confirmation
Solarsurfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bantning
r intresserad av att hra p hur andra blivit bedragna av sina kvinnor. I min mening r kvinnor strre svin n oss mn. Skulle sjlv aldrig komma tanken p att vara otrogen.

Kken ngra mnader - och min tjej gr och knullar frsta bsta tnt. Kan bertta mer nr humret tillter, detta var fr 10 mnader sen och r fortfarande frbannad.

Skriv p...

Detta hnde mig ja satt inlst i Sydafrika i 3 mnader, inte s lng tid, mend eras kkar e fan inte tevliga, nu r jag avmodell strre s jag hade inga problem dr inne.

Men min svenska donna fuskade med mig, hur det knns; FRDJVLIGT, jag ville dda fanskapet och slja henne styckvis p ngn bazaar. Men s blev ej fallet, jag gav mig p killen ifrga istllet, ..lurade med han p en fest sen tryckte vi i svamp ( magisk) i han o sen brjade det roliga. ..det kan jag inte skriva hr fr d blir jag bunden till ett nnu ouppklarat brott..med tv r kvar p preskriptionstiden. Men det hjlpte inte i lngden heller...

Finns juinget o gra vid dessa events...snt e livet alla e svin....frgan e skulle du gjort samma sak i hennes skor, du sger motsatsen men skulle du verkligen det.
Citera
2008-04-08, 10:00
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Lustig nog s verkar du inte ens frst innebrden av ordet "kanske". Allt behver inte vara svart eller vitt. Alla som dms till ett fngelsestraff behver inte vara knarkpsykopater. Massor av svenssons sitter inne fr fyllekrningar eller ekobrott. Dessutom finns det rtt mnga fall dr "brottslingen" r oskyldigt dmd. Det rcker med att en anabolastinn krogvakt vittnar falskt s r det krt.

Skulle vara kul att se lite fakta p det dr. Men i rlighetens namn s tror jag inte att du har s mycket att komma med.

Citat:
Du verkar ha stora problem att frst och kommunicera med andra mnniskor, det mrks ta mig fan i de flesta av dina inlgg hr p Flashback.
'

Nope, jag frstr precis. Kommunikartionsfrdigheterna r det inget fel p. Men hm, tack fr att du bryr dig... Eller nt...
Citera
2008-04-21, 10:29
Medlem
Patetiskt.

Har du inte kommit lngre p 10 mn? Lgg ner och g vidare. tydligen s sg hon inte p erat "frhllande" lika serist som du gjorde. Och jag tror inte att du tnkte p henne nr du gjorde brottet som fick dig i fngelse heller. Ta och g vidare och lmna henne bakom dig. Hon bryr sig inte om dig.
Vx till dig x och sluta kalla henne slyna bara fr att du r srad. Omoget!
Citera
2008-04-21, 10:33
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ????
Vx till dig x och sluta kalla henne slyna bara fr att du r srad. Omoget!

Du tror inte att han kallar henne slyna fr att hon beter sig som en slyna?

Blev du rnad och vldtagen? Okej, men kalla inte frvaren fr rnare och vldtktsman bara fr att du knner dig krnkt... Omoget.

Hur du hur dumt det lter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in