• 1
  • 2
2007-12-24, 12:12
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Kanske passar det bättre att debattera om kvinnor är bättre bilkörare än män. Lite mer "tunga" frågor, så att säga.

Det heter bilförare och inte bilkörare. Men vad kan man begära av en kaffer som du ? Känner igen ditt snack från Sydafrika f ö, så du är garanterat på Winnie Mandelas sida.

Citat:
Jag har med största säkerhet långt fler akademiska poäng än du, lillen.

Knappast. Du har inte ens lyckats ta dig igenom ett svenskt högstadium, så du har snarare sexårig folkskola av gammalt snitt i ryggen. En snabb gissning ger vid handen att du är en gammal skurkärring som hittat hit av renodlad grälsjuka.

Citat:
Så att du inte klarar av att föra en vettig diskussion om vår nuvarande jämstäldhetsminister, det förvånar mig inte.

Typiskt er feminister att inte kunna skilja på medhåll och förnuft. Mina åsikter är vettiga, men jag håller inte med dig. Det är en väsentlig skillnad.

Summa sumarum: Du gillar Sabuni för att du kan identifiera dig med henne, medan jag står för motsatsen.
Citera
2007-12-24, 18:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det heter bilförare och inte bilkörare. Men vad kan man begära av en kaffer som du ? Känner igen ditt snack från Sydafrika f ö, så du är garanterat på Winnie Mandelas sida.

Knappast. Du har inte ens lyckats ta dig igenom ett svenskt högstadium, så du har snarare sexårig folkskola av gammalt snitt i ryggen. En snabb gissning ger vid handen att du är en gammal skurkärring som hittat hit av renodlad grälsjuka.

Typiskt er feminister att inte kunna skilja på medhåll och förnuft. Mina åsikter är vettiga, men jag håller inte med dig. Det är en väsentlig skillnad.

Summa sumarum: Du gillar Sabuni för att du kan identifiera dig med henne, medan jag står för motsatsen.

Du verkar inte helt frisk, men vad står du för? Hittills har du inte fört fram en enda åsikt, vilket föranleder mig att anta att du helt enkelt inte står för någonting. Du borde dessutom sluta med att projicera - det är faktiskt jul och då om någonsinn ska man väl vara ärlig mot sig själv?

Så - vad håller du inte med om?
Vad håller du inte med om?
Vad står du för?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in