Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-04, 16:25
Medlem
pl00jErs avatar
Har aldrig någonsin gillat kronan. Alla budgetsnus jag testat har varit bättre än kronan. Och tycker inte kronan är så himla budget öht. Vad kostar det, 30-35 spänn? En dosa kaliber och knekt kostar typ 20-25 spänn. Granit och LD är väl i samma prisklass som Kronan men smakar 5 gånger bättre.
Citera
2013-12-04, 19:15
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr
Har aldrig någonsin gillat kronan. Alla budgetsnus jag testat har varit bättre än kronan. Och tycker inte kronan är så himla budget öht. Vad kostar det, 30-35 spänn? En dosa kaliber och knekt kostar typ 20-25 spänn. Granit och LD är väl i samma prisklass som Kronan men smakar 5 gånger bättre.
Kronan var mer budget förr i tiden, eller tja för ett par år sen. Det har kommit en lite explosion utav budget snus sen tobaksskatten sköts till höjden. Kronan har en budget stämpel på sig som är här för att stanna. Eftersom du verkar vara en sån där blöjraggare så är det kanske inte värt att tillägga att kronan lös är ett magnifikt snus.
Citera
2013-12-05, 16:49
Medlem
pl00jErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Kronan var mer budget förr i tiden, eller tja för ett par år sen. Det har kommit en lite explosion utav budget snus sen tobaksskatten sköts till höjden. Kronan har en budget stämpel på sig som är här för att stanna. Eftersom du verkar vara en sån där blöjraggare så är det kanske inte värt att tillägga att kronan lös är ett magnifikt snus.
Tja.. Vad menar du med att jag verkar vara en blöjraggare? Att jag snusar portion? Nu när du säger det så har jag testat kronan lös, och det är rätt så fint får jag erkänna! Portion däremot är en annan femma. Smakar kartong och tappar smaken efter 10 minuter.
Förövrigt snusar jag kaliber/general portion på jobbet eftersom mina vårdtagare ej uppskattar att jag spottar lössnus på dom hela dagarna. Hemma blir det ettan/grov lös.
Citera
2013-12-05, 17:08
Medlem
ts.nows avatar
Citat:
Jag blev helt slagen när jag skulle köpa en Kornan White här i turkbutiken. 45 spänn ville dom ha för en dosa. Nej jag går hellre den extra biten till ICA.
Citera
2013-12-05, 17:13
Medlem
Då jag endast snusar lös och bor i en liten jävla by där snuset kostar satan, så kör jag på kronan för att spara en hundring per stock.
Tycker inte att det är något vidare fel på smaken heller!
Citera
2013-12-05, 20:53
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrakoan
Då jag endast snusar lös och bor i en liten jävla by där snuset kostar satan, så kör jag på kronan för att spara en hundring per stock.
Tycker inte att det är något vidare fel på smaken heller!
Är det verkligen så pass mycket man tjänar på att köpa en stock kronan lös?
Citera
2013-12-06, 12:34
Medlem
Vad i bövelen säger ni människor? Kronan Lös är ju den mest gudomligt goda snusen som finnes för en karlaläpp!

Den smakar ju snus, och inte något annat, precis som det ska vara. Har aldrig pallat smaksatta snussorter, det ska ju kännas att det är snus och inte godis man har i. Jag är FÖR Kronan i alla lägen; okomplicerad och trevlig vardagssnus.
Citera
2013-12-06, 18:43
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Vad i bövelen säger ni människor? Kronan Lös är ju den mest gudomligt goda snusen som finnes för en karlaläpp!

Den smakar ju snus, och inte något annat, precis som det ska vara. Har aldrig pallat smaksatta snussorter, det ska ju kännas att det är snus och inte godis man har i. Jag är FÖR Kronan i alla lägen; okomplicerad och trevlig vardagssnus.
Tror dom flesta i den här tråden är blöjraggare och pratar om portion varianten som är vedervärdig!
Citera
2014-03-05, 19:23
Medlem
kronan is da bomb
Citera
2014-03-05, 23:02
Medlem
Det är en helt klart godkänd snus. Ingen favorit men jag kan köpa den emellanåt ändå.
Citera
2016-08-24, 12:40
Bannlyst
Den är billig och jag köper den gärna om den finns i butiken istället för Knox. Jag gillar smaken på snuset och den håller hög kvalité för sitt pris.
Citera
2016-08-24, 12:42
Bannlyst
Citat:
LD är riktigt vidrig, jag snusar nästan Mocca hellre än LD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in