Har ni några tips på var man kan förvara sina saker, utöver ställen som redan nämnts i tråden d.v.s vitaminburkar osv? Har en massa saker som jag inte vet var jag ska förvara. Nån här som förvarar i väggen t.ex utan att det syns?
Gömmer man på nåt bra ställe så är det ju bara korkat att skriva det här som vissa gjort... Själv har jag det i medicinskåpet tillsammans med kanyler och allt, räknar inte med att få hembesök direkt...
Har allt i en stor låda under sängen så det är lätt att komma åt, inte så jag behöver va rädd för nått då jag bor i finland. Tycker dock de av er s har bra gömställen och skriver ut dem är idioter pga lagen i sverige.
Har allt i en stor låda under sängen så det är lätt att komma åt, inte så jag behöver va rädd för nått då jag bor i finland. Tycker dock de av er s har bra gömställen och skriver ut dem är idioter pga lagen i sverige.
Är det lagligt i Finland? Kanske borde flytta sig dit då ;-)
Är det lagligt i Finland? Kanske borde flytta sig dit då ;-)
Om de inte ändrat laget får vi va hur fullproppade av hormoner vi bara vill men det får inte säljar aas och vi får inte importera Razzior och annat skit behöver vi iaf inte oroa oss för!
Vad är det för jävla fel på hor sverige? Varför kan vi inte ta efter våra grannländer? Vi har fan varit bäst i norden men går spikrakt ner medans resten går rakt uppåt.
Vad är det för jävla fel på hor sverige? Varför kan vi inte ta efter våra grannländer? Vi har fan varit bäst i norden men går spikrakt ner medans resten går rakt uppåt.
Ända som är sämre i sverige en i finland är just dopinglagen och invandrarpolitiken.
Ända som är sämre i sverige en i finland är just dopinglagen och invandrarpolitiken.
Ni kommer gå om oss ekonomiskt just pga att ni sparar pengar på dom 2 sakerna. Mindre bidrag & slipper slösa massa pengar på att jaga bolatorskar varjedag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!