• 9
  • 10
2013-10-23, 00:07
Medlem
Under kudden
Citera
2013-10-28, 21:13
Medlem
HoRsE-CoCk-AsSs avatar
Har ni några tips på var man kan förvara sina saker, utöver ställen som redan nämnts i tråden d.v.s vitaminburkar osv? Har en massa saker som jag inte vet var jag ska förvara. Nån här som förvarar i väggen t.ex utan att det syns?
Citera
2013-10-31, 03:36
Medlem
itsasins avatar
Gömmer man på nåt bra ställe så är det ju bara korkat att skriva det här som vissa gjort... Själv har jag det i medicinskåpet tillsammans med kanyler och allt, räknar inte med att få hembesök direkt...
Citera
2013-10-31, 04:00
Medlem
Fezs avatar
En gymbag bredvid sängen. :-)
Citera
2013-10-31, 04:15
Medlem
hockexxs avatar
Överallt, fullt utspritt. Ostraffad och har brukat i 7 år.
Citera
2013-10-31, 07:55
Medlem
Har allt i en stor låda under sängen så det är lätt att komma åt, inte så jag behöver va rädd för nått då jag bor i finland. Tycker dock de av er s har bra gömställen och skriver ut dem är idioter pga lagen i sverige.
Citera
2013-10-31, 09:10
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Har allt i en stor låda under sängen så det är lätt att komma åt, inte så jag behöver va rädd för nått då jag bor i finland. Tycker dock de av er s har bra gömställen och skriver ut dem är idioter pga lagen i sverige.

Är det lagligt i Finland? Kanske borde flytta sig dit då ;-)
Citera
2013-10-31, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Är det lagligt i Finland? Kanske borde flytta sig dit då ;-)
Om de inte ändrat laget får vi va hur fullproppade av hormoner vi bara vill men det får inte säljar aas och vi får inte importera Razzior och annat skit behöver vi iaf inte oroa oss för!
Citera
2013-10-31, 10:25
Medlem
itsasins avatar
Vad är det för jävla fel på hor sverige? Varför kan vi inte ta efter våra grannländer? Vi har fan varit bäst i norden men går spikrakt ner medans resten går rakt uppåt.
Citera
2013-10-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Vad är det för jävla fel på hor sverige? Varför kan vi inte ta efter våra grannländer? Vi har fan varit bäst i norden men går spikrakt ner medans resten går rakt uppåt.
Ända som är sämre i sverige en i finland är just dopinglagen och invandrarpolitiken.
Citera
2013-11-01, 02:11
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Ända som är sämre i sverige en i finland är just dopinglagen och invandrarpolitiken.

Ni kommer gå om oss ekonomiskt just pga att ni sparar pengar på dom 2 sakerna. Mindre bidrag & slipper slösa massa pengar på att jaga bolatorskar varjedag.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in