Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
<3 underage logik när den är som bäst. Kan du förklara för mig på vilket sätt du motbevisat mig med att TV3s lösenordspolicy skulle vara i samma stil som Aftonbladets? TV3 blev milw0rmat - till och med DU hade klarat av det. Att Aftonbladet springer med lösenord som "anakin" och "olof" har ingen koppling till TV3 och bevisar inte på något sätt att TV3 skulle göra det.
Någon nämnde 4chan, jag orkar inte kolla vem för att citera korrekt. Vill man ens föreställa sig en /b/-raid på Aftonbladet? Jag anar att SÄPO hade blandats in.
brb FBI
it was me
Det skulle nog helt klart kopplas in SÄPO, anmälningarna mot aftonbladet skulle hagla innan de fått tillbaka kontrollen av sidan och kunnat avslöja att de inte var ansvariga för allt som lagts ut.
för er som är ovetande om vad vi talar om för stuk så kan jag rekommendera att söka på Habbo raid på google tex.
edit: Bara Glad och Mr.CroMe, lägg ner.
Klart som korvspad det kan vara mycket möjligt att det använts lika dåliga lösenord på tv3, även många andra stora sidor. Nu råkar det vara så att detta inte var(så vitt jag förstått det) sättet de tog ner tv3. Utan via en exploit.
edit: