Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-04, 14:49
Medlem
Ingen som hann fixa lite roliga bilder?
2008-01-04, 14:50
Medlem
den jäveln =)s avatar
Respekt! Så jävlar med respekt!
2008-01-04, 14:50
Medlem
AddeColciagos avatar
Felaktigt inlägg
2008-01-04, 14:52
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Så mycket bättre denna tråden hade varit utan allt trams och oneliners. Den hade ju t ex bara varit en tiondel så stor.

En läsvärd länk:
Vilka som postat i denna tråd

OT: får man fråga hur i hela hisingen du fick fram den funktionen.
Jag kan nu se hur den används men finns den nånstans man kan använda eller måste man skriva in det manuellt..?
2008-01-04, 14:52
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoWeR
Ingen som hann fixa lite roliga bilder?

http://rstvideo.com/2008/01/03/afton...nnade-hackare/
2008-01-04, 14:53
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Så mycket bättre denna tråden hade varit utan allt trams och oneliners. Den hade ju t ex bara varit en tiondel så stor.

En läsvärd länk:

Så mycket bättre denna tråden hade varit utan allt trams, onliners och alla som ska påpeka allt trams! Den hade ju t ex bara varit en tjugondel så stor.
2008-01-04, 14:54
Medlem
R.Rs avatar
Citat:

En läsvärd länk:

Ja, den var läsvärd. Såg att jag landar på en 9:e plats, och har lyckats peta in 33 inlägg i tråden. Dock ska tilläggas att väldigt få är one-liners, skulle vara intressant att kunna se hur långa inlägg man skrivit
2008-01-04, 14:54
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
OT: får man fråga hur i hela hisingen du fick fram den funktionen.
Jag kan nu se hur den används men finns den nånstans man kan använda eller måste man skriva in det manuellt..?

Gå till den tråden du sak vara, innan du "öppnar" tråden så ser du svar, tryck på nummren så får du se hur många som svarat, vilka som svarat mest osv.
2008-01-04, 14:55
Medlem
Ankishs avatar
Citat:

En läsvärd länk:

Haha ja jävlar vad med posts jag skrivigt och jag hoppas att alla inte är oneliners

pirate: DU får fram listan genom att klicka på "antalet inlägg" för denna tråden när du kollar på översikten över alla trådar.
Eh nu var jag nog otydlig.
Iallfall gå ut så du ser alla trådar i Datorsäkerhet och sen klickar du på siffran 2045 eller hur många inlägg det nu finns i denna tråden så ser du.
2008-01-04, 14:55
Medlem
användare666s avatar
Fan va cool jag är, jag är medlem på samma forum som VFH. Bäst jag skriver att de gjort något fantastiskt.

Är inte denna tråd väldigt tramsig? Vad är det för innehåll egentligen?
2008-01-04, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av användare666
[...]Vad är det för innehåll egentligen?
Det finns en otroligt simpel metod för att ta reda på det!

Seriöst, hur fan kan man trycka på en tråd och direkt gå till sista sidan och fråga vad den handlar om?
2008-01-04, 15:00
Medlem
AddeColciagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av användare666
Fan va cool jag är, jag är medlem på samma forum som VFH. Bäst jag skriver att de gjort något fantastiskt.

Är inte denna tråd väldigt tramsig? Vad är det för innehåll egentligen?

Det är ju inte säkerställt att de är medlemmar här, eftersom de kapade Ian Vännmans profil för att posta ursprungsinlägget.

Däremot är jag tämligen säker på att hela VFH är medlemmar här och kanske till och med aktiva sådana? Med det vi vet kan det lika gärna vara du som är VFH, eller jag, eller Ankish?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in