• 7
  • 8
2014-11-05, 18:23
Medlem
lehirals avatar
Bombar man denna? erowid sger att man kan ta den oralt, men den jmfr inte dom olika stten.
Hur har ni krt denna?
Citera
2014-11-05, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Bombar man denna? erowid sger att man kan ta den oralt, men den jmfr inte dom olika stten.
Hur har ni krt denna?

Bara krt oralt, funkade utmrkt.
Citera
2014-11-06, 14:49
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
r DiPT intressant p egna ben eller r det bara kul i kombinationer? Frslag p kombinationer mottages varmt!

Undrar det samma, sitter p alla psykadelika J har inne och tnkte ta mig en resa in i mitt inre ikvll och vill hitta den perfekta kombinationen ihop med denna substans d denna ensam inte verkar kunna ta mig dit jag vill ensamt
Citera
2014-11-06, 16:07
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Undrar det samma, sitter p alla psykadelika J har inne och tnkte ta mig en resa in i mitt inre ikvll och vill hitta den perfekta kombinationen ihop med denna substans d denna ensam inte verkar kunna ta mig dit jag vill ensamt
Skulle fresl 4-aco-dmt. Gjorde en combo med 4-ho-met fr mnga r sedan som var vldigt lyckad.
Citera
2014-11-07, 05:59
Medlem
lehirals avatar
11 timmar efter intag och jag har fortfarande effekter, nu r dom inte srskilt strande eller s, definitivt en rolig drog men den blir ltt jobbig.
Citera
2015-01-09, 15:34
Medlem
PerpetualVoids avatar
H, vad glad jag blev av att hitta denna substans hos Jusef! Tyvrr vart den slut, men frhoppningsvis kommer det in mer framver. Hade det gjort det hade tminstone jag kpt en strre kvantitet att spara till regniga dagar framver. ven jag upplevde det dr med att min tinnitus blev hg och jobbig mot slutet av trippen, men jag tror att jag hade klarat mig bttre om jag haft benzo och huvudvrkstabletter tillgngliga.
Citera
2015-11-25, 21:21
Medlem
testade denna substansen fr ngra r sedan, fett sugen p att prova igen, ngon som vet var den gr att f tag i?
Citera
2015-12-17, 17:14
Medlem
PerpetualVoids avatar
N. Jag har faktiskt haft DIPT:et liggande sedan jag skrev sist, men p mndag blir det ka av! Jag har dock en id, som jag ven skrev om i en annan berrd trd; vad tror ni om att kombinera DIPT och Allylescaline? Vad jag kan utrna har ingen provat denna kombo och dokumenterat effekterna. Tnkte 50 mg DIPT och ngonstans runt 30 mg Ally, kanske mer.
Citera
2025-04-07, 20:32
Medlem
Shr 10 r senare finns substansen kvar ngonstans? Testa den fr 10-15 r sedan den var ngot utver det vanliga och hade grna tagit igen haha
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in