Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2008-01-11, 13:11
  #61
Medlem
MAS74s avatar
Ett exempel är fängelser där det förekommer homosexulla handlingar trotts att intärner är hetero och den man som inte kan försvara sig han bli på satt och därmed en mans fru.
Citera
2008-01-11, 14:01
  #62
Medlem
KungAllans avatar
Babianens spekulationer angående homosexualitet är direkt hämtade från synen man hade i antikens Rom, så ehrm, (tittar på klockan) välkommen till 2000 år sedan
Citera
2008-01-12, 01:56
  #63
Medlem
Golonkas avatar
Sådärja! Lite pasta med langouster och en halvpanna vittvin senare...

Babianen anser att man "manifesterar sin heterosexualitet" genom att få ståkuk inför prospektet att trycka en annan man i ashålet.... Det är en "manlighetsrit" man skall gå igenom.... Har du gått igenom "manlighetsriten", Babianen (Jävligt nyfiken på ett ärligt svar här....)?

Jag hävdar inte min "ifrågasatta manlighet", då jag inte uppfattar den ifrågasatt. Att bli ifrågasatt av en halvfigur som Babianen är ett hederstecken! Jag kan dock inte sticka under stol med att jag vill slå dig på käften. Jag är bara ärlig, Babianen. Se mig som en känslomänniska! En individ som har behov av att uttrycka sina spontana känslor! Du har provocerat mig och jag vill piska upp dig. Svårare än så är det inte. Vi vet ju båda två att det aldrig kommer att ske, eller hur? Utsikterna att du och jag skall byta telefonnummer och adresser är diminutiva.

Fråga en svensk hur han betraktar folk från Balkan o Mellanöstern....
Jag har aldrig hört någon framföra att svenska män skulle vara fjolliga och att detta är en utbredd uppfattning. Har man inte STAKE nog att säga det rätt ut i så fall? Hur var det då med tillgången på cojoñes? Folk från USA, säger du.... Jag har gott om bekanta från USA. Varit där en hel del, till skillnad från dig, zigenarjävel. Har aldrig hört att svenska män är fjollor. Bara här på Fb och då från mentala dvärgar som du och dina blatte-kollegor.

Homosexualitet har funnits i alla tider, Babianen! I ALLA tider! Mer eller mindre uttryckt och utlevt. Antikens greker var stora pederaster, liksom de degenererade romarna och i vissa delar av arabvärlden. Trots gruvliga förbud och grymma straff, idkades goss-kärlek. Det fanns bland Karl XIIs karoliner knektar som dömdes till döden för sådana brott mot naturen. Det är en BÖJELSE, en DRIFT och som sådan härstammande från biokemin, hormoner etc. Ta det försiktigt när du svänger dig med "allmänbildad" och "obildad", Babianen. Du ligger hopplöst i mitt kölvatten där.
Citera
2008-01-12, 13:23
  #64
Medlem
zorc7251s avatar
offtopic

http://sv.wikipedia.org/wiki/Homosexualitet
Homosexualitet kan referera både till sexuell attraktion, sexuellt beteende mellan organismer av samma kön eller en sexuell preferens. När man beskriver det senare åsyftas en bevarande sexuell och romantisk attraktion till det egna könet, men inte nödvändigtvis till det sexuella beteendet.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback