2008-01-18, 21:26
Medlem
Hej rollspellsvänner!

Hade tänkt spraya ett plektrumskydd till en bas. Svart. Funkar den där sprayfärgen som finns i butikerna? Alltså om jag gör det bra, sandpapprar mellan varje och drar flera lager osv. Det är glansig plast liksom. Nu är det ju inte riktigt rätt ställe att posta på, men vart fan ska jag annars lägga det? Det är liksom den enda sprayfärgen jag kommer att tänka på. Alla tips mottages garanerat!

Hade.
Citera
2008-01-19, 15:16
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagg_OLF
Hej rollspellsvänner!

Hade tänkt spraya ett plektrumskydd till en bas. Svart. Funkar den där sprayfärgen som finns i butikerna? Alltså om jag gör det bra, sandpapprar mellan varje och drar flera lager osv. Det är glansig plast liksom. Nu är det ju inte riktigt rätt ställe att posta på, men vart fan ska jag annars lägga det? Det är liksom den enda sprayfärgen jag kommer att tänka på. Alla tips mottages garanerat!

Hade.

Spayfärgen för Warhammer-modeller fungerar garanterat! Det finns även lackspray för att få färgen att bli glansig, kolla med din butik om det
Citera
2008-01-20, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Spayfärgen för Warhammer-modeller fungerar garanterat! Det finns även lackspray för att få färgen att bli glansig, kolla med din butik om det

Jo, för det ska ju liksom fästa på både tenn och plast.

Nu är det så tyvärr att jag slutat spela Så jag har ingen koll på vart butikerna ligger. Finns det någon runt södra station i Stockholm? Någon som kan länka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in