Resultat: Vilket parti ska man rösta på?
Nej
10,00%
5 röster
Ja
12,00%
6 röster
Vet inte...
10,00%
5 röster
JA!!!
6,00%
3 röster
nej
14,00%
7 röster
Jodå men jag kommer aldrig att tacka för passen!!!
38,00%
19 röster
Ja tack!!! så jag kan reposta dem i ett annat forum och ta åt mig äran...
6,00%
3 röster
Skitsamma jag bryr mig inte!!!
4,00%
2 röster
2002-04-18, 15:11
Medlem
Någon som har funderat igenom hur man bör rösta i höstens val? Såg att Bo Lundgren (m) ville höja straffen för narkotikabrott, mycket sjukt! Men vad tycker övriga partier? Någon som håller koll på detta?

/ES
Citera
2002-04-18, 16:29
Medlem
Inget av riksdagspartierna är (vad jag vet), för en mer liberal drogpolitik.
Snarare motsatsen.
Citera
2002-04-24, 22:42
Medlem
Rösta? aldrig! Frisera krukväxterna istället.
Citera
2002-04-26, 09:45
Medlem
Tiwazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juxxx
Rösta? aldrig! Frisera krukväxterna istället.

Rösta blankt istället då.
Citera
2002-04-26, 17:04
Medlem
Problemet i vårt underbara land är att politrukerna inte kan skilja på droger o´droger.Alkohol är ju en drog som vilken annan,men den tjänar staten kulor på(och inte så lite heller),så om vi nu ska ha ett drogfritt samhälle så e´"bolaget" det första som ska läggas ner.Men?Går "svensson" med på de´?Nix i min lilla kajuta,så de´så.Och knappast politikerna heller.Jag menar,representera med vanlig vatten de´går ju inte bara!!! Så dravlet om ett "drogfritt samhälle"kan dom ju skippa helt.Öka istället droginfon(alla droger,inkl alkohol)för våra unga medborgare,och gör det sakligt.Skräckpropaganda funkar ju inte,det är bevisat.Männskan är smartare och nyfiknare än så.Satsa i stället resurserna (polisens och krims asså`)på dom droger som inte passar in i västsamhället,typ horse och andra droger som du blir FYSISKT slav under. Alla tål inte droger,så e´de´bara, utan mår och agerar mot sina medmännskor bäst totalnyktra,men dom som känner för en "låda" på kvällen efter en hel dags slit på jobbe´ska inte behöva nojja för länsman lika lite som dom som drar ett par bärs,eller hur?Smoke in peace!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in