• 6
  • 7
2015-03-21, 18:35
Medlem
Rocket-Queens avatar
Varken 2Pac eller Biggie r eller var bst, men om man ska vlja ngon av de tv blir det nog 2Pac. Thug Life grejen kan bli lite mycket ibland, men det r han knappast ensam om. Mnga bra texter och han kom frn en bakgrund som satte sig mot makten vilket mrks av p mnga plan.

Biggie gillar jag ocks, men fr mig r Nas den strre (inte fysiskt ) rapparen p 90-talet p stkusten. B.I.G. hade en tung rst och mycket attityd, men fr lite material och inte jttebra texter tyvrr.

r absolut en smaksak dock, och alla kommer ha olika uppfattningar och tycke. Dremot r det vl svrt att sga emot att Biggie hade bttre flow n Pac...
Citera
2015-05-24, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
Varken 2Pac eller Biggie r eller var bst, men om man ska vlja ngon av de tv blir det nog 2Pac. Thug Life grejen kan bli lite mycket ibland, men det r han knappast ensam om. Mnga bra texter och han kom frn en bakgrund som satte sig mot makten vilket mrks av p mnga plan.

Biggie gillar jag ocks, men fr mig r Nas den strre (inte fysiskt ) rapparen p 90-talet p stkusten. B.I.G. hade en tung rst och mycket attityd, men fr lite material och inte jttebra texter tyvrr.

r absolut en smaksak dock, och alla kommer ha olika uppfattningar och tycke. Dremot r det vl svrt att sga emot att Biggie hade bttre flow n Pac...

Ja Nas r den bsta... Tunga ltar,
Citera
2015-05-24, 23:54
Medlem
Germanofils avatar
Tycker att bda tv r ruggigt ojmna i sin produktion. Bda har enstaka ltar som jag gillar skarpt men verlag r de inga favoriter. Fredrar rappare som O.C., Wu-Tang-Clan-medlemmarna, Nas, Rakim, etc.
Citera
2015-05-25, 05:29
Bannlyst
Tupac sklart, fr att han r king inom hiphopen!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in