Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-07, 22:49
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dmt.injection
haha vafan.. roligaste jag läst på länge.

låt killen njuta av sitt rus!

vill du att folk ska gå och hamna i koma?
Citera
2008-02-07, 22:53
Medlem
nobbe82s avatar
Om man ska sno piller måste man fan veta vad det är för piller(varför sno dom annars?) Och om man inte är smart nog att kolla upp vad det är för piller man snott ska man inte stoppa i sig 13 st!!!
Trodde han att det var morfin varför stoppade han i sig så många då, låter jävligt korkat.
13gånger 500mg gram morfin rakt ner i magen

"Edit" Man ska inte sno piller från bättre behövande som låt säga DIABETIKER.
Citera
2008-02-07, 23:36
Medlem
dmt.injections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
vill du att folk ska gå och hamna i koma?

klart jag inte vill, men är man så jävla dum i huvudet att man stoppar i sig 13 okända piller för att flumma så får man väl för fan skylla sig själv. Hur svårt kan det vara att läsa på förpackningen vad det är för något?

Edit: kan man inte läsa kanske man inte ska hålla på med droger? kanske är bättre att gå i skolan isf?
Citera
2008-02-07, 23:41
Medlem
F.Ks avatar
Oj oj oj det här lät inte kul!

Skit i att vänta på att det händer honom nått, ring 112 nu!
Lika bra att ta det säkra före det osäkra, och man ska aldrig vara rädd för att berätta att man tagit något om det börjar gå illa.
Citera
2008-02-07, 23:55
Medlem
Alisas avatar
Ring 112 nu.. Är mitt råd... Fan vad korkat gjort alltså.
Citera
2008-02-08, 00:35
Medlem
Som tur va hade dom inte hunnits brytas ner i magen så han kunde kräka upp dom, sen har han druckit runt 4 eller 5 glas med vatten och socker, han tyckte de kändes helt normalt nu igen så de verkar som faran är över, tack för alla tips. kunde slutat illa utan er hjälp!
Citera
2008-02-08, 00:41
Medlem
Peta_Es avatar
Skönt att höra att det ordnade sig.
Citera
2008-02-08, 00:49
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0b
Som tur va hade dom inte hunnits brytas ner i magen så han kunde kräka upp dom, sen har han druckit runt 4 eller 5 glas med vatten och socker, han tyckte de kändes helt normalt nu igen så de verkar som faran är över, tack för alla tips. kunde slutat illa utan er hjälp!

Usch fyfan tur att det gick bra för han, men man får väll hoppas han lärt sig en läxa.
Citera
2008-02-08, 00:55
Medlem
haha, låt ungjäveln njuta av sitt rus istället för att förstöra det, är han så pass dum att han snor piller som han inte vet vad de är och käkar så mycke som 13 st så förtjänar han att hamna i koma.
Citera
2008-02-08, 00:58
Medlem
systems avatar
Kolla! Tabletter!! Säkert är det KNARK, och det vill jag prova. Jag vet ingenting om dem, eller vad de gör med mig. Det är bäst jag tar 13 st så får vi se vad som händer.

Smart kompis. *tummen upp*
Citera
2008-02-08, 01:07
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0b
Kan du inte fråga han hur man tänker om man sväljer ner 13 piller man inte kan något om? Visst om är självmordsbenägen, 14 år eller full så kan jag förstå det.. Men annars...WHY?
Citera
2008-02-08, 01:08
Medlem
N2O/THCs avatar
Gnäll inte. Killen är hård ju. Ingen mening att fegdosera här inte. Det finns väl ingen som dött av lite knark eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in