2002-07-24, 05:12
Medlem
allt känns så meningslöst just nu jag vet inte varför att röka är inte lika roligt länger jag tro jag vill längere alltså att bli hög på nått jävligt stort sett....jag vet inte hur när var men just nu så skiter jag i allt åå det är så skönt åå kunna skriva här åå släppa ut det som händer även om ingen bry sig lr inte men det är skönt åå säga det till nån bara det jag vill göra nu är att flytta tilll en stor stad åå bara vara borta där ingen känner en förutom min kran det är all kontakt jag ska ha med nån människa nu har jag verkligen nått slutet av tunneln inget är värt åå leva för ett råd jag har för dom som röker är...

RÖK men rök inte så mycket så att du röker när det inte spelar nån roll en gång i månaden är väll rätt åkej men en gång om dagen är bara en pest ...

jag försöker sluta men varför ska jag sluta med nått som är skönt varför ska JAG sluta med nått som jag mår bra av äh livet är för jävligt lika bra att sumpa dom sista år man har kvar av livet så jag säge rså här !!

lev livet å må bra
Citera
2002-08-16, 11:36
Medlem
lägg ner skiten....du e på rätt väg trots att du verkar djävlitt larmad
Citera
2002-08-19, 01:22
Medlem
äh det är lungt nu jag blev bara konstig när jag hade rökt =)
nu mår jag hur bra som helst tog det sista som satt kvar i pipan åå rökte dock inte så mycket eftersom jag tog det mesta igår men det känns bra endå =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in