• 1
  • 2
2008-02-17, 21:42
Medlem
Dexterrs avatar
word

Ni verkar inte ha kolla på nåt. Ring microsoft och kolla själv. Att chippa xbox menas med att garantin ryker. Ser dom att ni chippat när ni kopplar upp er online så blir ni avstängda. Ring själv!

Vad fan spelar det för roll om jag jobbar i en spelaffär och diskuterar det här. liknelsen med frisör var ganska svag.

Som sagt ring själv och kolla! Mycket möjligt att folk har lyckats få sina maskiner fixade ändå. Men reglerna säger annat.

Peace
2008-02-17, 21:45
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexterr
Ni verkar inte ha kolla på nåt. Ring microsoft och kolla själv. Att chippa xbox menas med att garantin ryker. Ser dom att ni chippat när ni kopplar upp er online så blir ni avstängda. Ring själv!

Vad fan spelar det för roll om jag jobbar i en spelaffär och diskuterar det här. liknelsen med frisör var ganska svag.

Som sagt ring själv och kolla! Mycket möjligt att folk har lyckats få sina maskiner fixade ändå. Men reglerna säger annat.

Peace

Har du nyss fått jobbet och vill skryta lite på FB om det?
Oavsett vad Microsoft har som policy, så har mååånga fått nya maskiner om det gått snett med flashning
2008-02-17, 21:46
Medlem
Dexterrs avatar
2 word

Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
hahah fyfan vad sorgligt, dvs du är en
Misslyckad programmerare
Misslyckad ingenjör
Random typ som tycker det är coolt att jobba i en spelbutik?

Du kan mindre än vad min 11 åriga brorsa kan om konsoler och chippning.

X360 garantin ryker vid chippning, men inte vid flash.
Många som har flashat sina x360 och sedan blivit trasiga har fått dem reparerade av M$.

Vissa tycker inte om Live och njuter av singelplayerspel som Mass Effect.
Att spela med flash är en risk som de flesta är villiga att ta.

Du skämde ut dig själv.

Då har du en rätt härlig brosa tror du är mer typen som inte klarar av att höra rätt svar från andra, med andra ord en besserwisser!

I stort sett så sa du nästan samma sak som mig, men du var tvungen att vrida på det så du själv fick stånd/utlösning.

hoppas det kändes bra och att du känner dig smart.

Peace!
2008-02-17, 21:48
Medlem
Dexterrs avatar
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Har du nyss fått jobbet och vill skryta lite på FB om det?
Oavsett vad Microsoft har som policy, så har mååånga fått nya maskiner om det gått snett med flashning

Har du inte fått nåt på länge eller! jävla attityd! gå och sätt på en alv på wow eller nåt!

Skillnad på flash och chippande! gör om, gör rätt!
2008-02-18, 12:30
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Vad vill du ha ut av denna tråd? Ska du hjälpa alla och skydda oss mot att bli bannade?...

Vill du att vi ska handla våra spel av dig i din affär så du får beröm eller vad är grejen? det finns trådar som tar upp det här redan.
2008-02-20, 19:07
Medlem
Dexterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Vad vill du ha ut av denna tråd? Ska du hjälpa alla och skydda oss mot att bli bannade?...

Vill du att vi ska handla våra spel av dig i din affär så du får beröm eller vad är grejen? det finns trådar som tar upp det här redan.

vem stoppa en femma i dig? ge fan i min tråd. ingen tvingar dig in hit.
2008-02-20, 19:56
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexterr
vem stoppa en femma i dig? ge fan i min tråd. ingen tvingar dig in hit.

Nej givetvis är det ingen som gör det. Men jag ställde en helt befogad fråga och undrar vad som är speciellt med denna tråd som inte kan tas upp i de befintliga trådarna som skapats kring ämnet?...

Men hela diskussionen känns nu relativt onödig och du behöver inte svara.

MVH
2008-02-20, 21:20
Medlem
BiggyPs avatar
TS verkar knappt veta skillnaden på flashning/chippning själv
2008-02-20, 21:52
Medlem
Megalomanias avatar
Vi behöver inte en till allmän tråd om att modda konsoler. Fortsätt i någon av de befintliga.

Låst.

/ Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in