• 2
  • 3
2008-02-15, 22:04
Medlem
InBreeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagwell
Felpost..

okidokidoliki
Citera
2008-02-15, 22:07
Medlem
quiZterrs avatar
Det där om att någon har fått spel att köras från hdd:n, det var på en ps3-devkit, alltså inte den konsoll som säljs i butiker. Om jag minns rätt alltså.
Citera
2008-02-15, 23:56
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quiZterr
Det där om att någon har fått spel att köras från hdd:n, det var på en ps3-devkit, alltså inte den konsoll som säljs i butiker. Om jag minns rätt alltså.

Det stämde när man läste på den länken vi fick bak i tråden.
Citera
2008-02-16, 00:10
Medlem
ps3

hej jag har ställt in min ps3 till min tv som är full HD men när jag skulle spela hos min kompis som inte har full HD på sin tv så gick det inte är det nån som vet hur jag ska göra för att kunna spela på hans tv för att min tv har gått sönder och kan inte ändra på ps3 igen till det vanligare lägge.
skulle vara taksam för hjälp..
Citera
2008-02-16, 22:50
Medlem
S-Lines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brayn
hej jag har ställt in min ps3 till min tv som är full HD men när jag skulle spela hos min kompis som inte har full HD på sin tv så gick det inte är det nån som vet hur jag ska göra för att kunna spela på hans tv för att min tv har gått sönder och kan inte ändra på ps3 igen till det vanligare lägge.
skulle vara taksam för hjälp..

Håll in start knappen i nån sec...
Citera
2008-02-17, 12:22
Medlem
ps3

hej jag gjorde som du så men det händer inget. måste jag ha full HD tv och koppla den till ps3 och där ifrån ändra inställningar eller?? hjälp snälla
Citera
2008-02-17, 17:55
Medlem
quiZterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brayn
hej jag gjorde som du så men det händer inget. måste jag ha full HD tv och koppla den till ps3 och där ifrån ändra inställningar eller?? hjälp snälla

Som S-Line sa, håll nere powerknappen tills 2 bip hörs.
Citera
2008-02-17, 18:38
Medlem
ps3

yes nu gick det tack
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto