• 1
  • 2
2008-02-15, 19:18
Bannlyst
det sgs att det str p ntagget om du tar bort skalet ~110 till ~240.. s ifalldet stmmer r det vll inga problem? eller?
Citera
2008-02-16, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Dem skriver gift p kartongen s du ska slippa tulla osv. rekommenderas starkt.

Men en gva fr ju bara vara vrd 500 kr som max enligt tullen? vad som hnder om dem slumpvis skulle kolla har jag ingen aning om En ps3a r ju ltt inte bara vrd 500 kr ;D
Citera
2008-02-16, 08:30
Medlem
Nerdgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggo13
Men en gva fr ju bara vara vrd 500 kr som max enligt tullen? vad som hnder om dem slumpvis skulle kolla har jag ingen aning om En ps3a r ju ltt inte bara vrd 500 kr ;D

Jag tror konsoler r fria frn alla tullavgifter faktiskt.
Citera
2008-02-16, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finliret
Tyvrr verkar dom inte ha 80giggarn. Mestadels den jag r ute efter efterssom ingen verkar svara p ngra mail p blocket om de billigare 40 giggarna dr man fr med ntt. Mnga vill ha 4 lax fr bara konsoll med dosa. Nej tack. Tappad r jag inte.

Men tack fr tipset annars.

Checka sidan varje dag, rtt som det r s kommer 80gb in igen, dem tar bara bort den frn sidan nr den r ur lagret. En anna snubbe lnka mig sidan och d fanns den inte heller men 3dagar senare vart den uppe igen.

angende tull ska jag inte sga att ni har fel, men gva som gva, den kan ju vara vrd mer/mindre, det vet vll itne dem? eller mter dem med svenska priser?

Ngon tipsade om ps3 frn Asien. Ge grna tips p plitliga sidor drifrn med ps3. play-asia.com fraktade ju inte till sverige:/
Senast redigerad av Fiskis 2008-02-16 kl. 13:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in