Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Om det var freebase s r det mjligt att du hade 93%igt, annars r den hgsta renhetsgraden fr amfetamin sulfat 74%, om jag inte missminner mig. Resten r sulfatsalterna som amfetaminet r bundet till.
Freebase amfetamin gr ju inte ens att anvnda som det r s det vore skumt om du helt random gick runt med det p dig :P
de kom vitt o mycket kletigt, stllde i frysen de frs inte men blev kallt en vit boll vandra runt i det mer vattniga, tog ur 0.3 panga, va helt jvla sjukt, kan inte kemin vet bara att alla p gatan e experter o har "bsta ngonsin brorsan" sen e de medelmtta eller skit, funkar p typ tonringar frsta gngen dom tuggar, pangar man svullnar ftterna sen fr man lgga in sig, typ
detta va enda gngen ja fick exakt den kvaliteten, visst ftt annat bra mellan 2010-2016 men p senare r mer och mer sllsynt, la dock av 2022.
de va snuten som grep mig med en dosa ja torkat av mitt och lagt i, varje gng jag vgde 1g och lt de torka o vgde igen vgde det 0.45..
oavsett procent o siffror, kan inte frestlla mig ngot bttre, papprena sa 93%
torrt gick de knappt panga 0.1 de va ruggigt, men "flyt-klet" direkt ur frys va 0.3 sknaste rushen ja ngonsin ftt, va ju frsch p den tiden ocks det gr mycket.
de torkade s fort ja smetade det p cd fodralet, blev helvitt.
dyrt.. la 16-18 lax nnting fr 1hg