2024-03-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Nope, men haft en del vnner som gjort det(ofta av mitt d de som IVar varje dag kan kpa eget).

Fr min egen skull s tvttade jag fr att bli av med smak och att det brnns. Men som sagt, viktigt att lta det torka innan.

Givetvis reagerar folk olika p saker. Har inte sjlv IVat s vet inte hur mycket t ex. koffein bidrar till den kicken.

Nr jag snortat/bombat dock s har det alltid blivit bttre. Inte bara starkare men ocks mindre stissighet osv pga ingen koffein.

koffein ger huvudvrk ingen rush, ju renare amfetamin ju strre rush och lngre verkan, det sger sig sjlvt. Obildade och oserisa langare som pstr det ena och det andra.

Haft 93% amfetamin enl papprena frn polisen, oavsett % s var det de dyraste och bsta jag krt, ret var runt 2014, det ret blev jag torsk och kunde inte lgga av innan 2022.

IV i 8-9 bast.

Man ska aldrig sl ut skiten, ha mer vatten istllet och mindre dos om det r potent.
Citera
2024-03-07, 18:43
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beeuntwolf
koffein ger huvudvrk ingen rush, ju renare amfetamin ju strre rush och lngre verkan, det sger sig sjlvt. Obildade och oserisa langare som pstr det ena och det andra.

Haft 93% amfetamin enl papprena frn polisen, oavsett % s var det de dyraste och bsta jag krt, ret var runt 2014, det ret blev jag torsk och kunde inte lgga av innan 2022.

IV i 8-9 bast.

Man ska aldrig sl ut skiten, ha mer vatten istllet och mindre dos om det r potent.

Om det var freebase s r det mjligt att du hade 93%igt, annars r den hgsta renhetsgraden fr amfetamin sulfat 74%, om jag inte missminner mig. Resten r sulfatsalterna som amfetaminet r bundet till.

Freebase amfetamin gr ju inte ens att anvnda som det r s det vore skumt om du helt random gick runt med det p dig :P
Citera
2024-03-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Om det var freebase s r det mjligt att du hade 93%igt, annars r den hgsta renhetsgraden fr amfetamin sulfat 74%, om jag inte missminner mig. Resten r sulfatsalterna som amfetaminet r bundet till.

Freebase amfetamin gr ju inte ens att anvnda som det r s det vore skumt om du helt random gick runt med det p dig :P

de kom vitt o mycket kletigt, stllde i frysen de frs inte men blev kallt en vit boll vandra runt i det mer vattniga, tog ur 0.3 panga, va helt jvla sjukt, kan inte kemin vet bara att alla p gatan e experter o har "bsta ngonsin brorsan" sen e de medelmtta eller skit, funkar p typ tonringar frsta gngen dom tuggar, pangar man svullnar ftterna sen fr man lgga in sig, typ

detta va enda gngen ja fick exakt den kvaliteten, visst ftt annat bra mellan 2010-2016 men p senare r mer och mer sllsynt, la dock av 2022.

de va snuten som grep mig med en dosa ja torkat av mitt och lagt i, varje gng jag vgde 1g och lt de torka o vgde igen vgde det 0.45..

oavsett procent o siffror, kan inte frestlla mig ngot bttre, papprena sa 93%

torrt gick de knappt panga 0.1 de va ruggigt, men "flyt-klet" direkt ur frys va 0.3 sknaste rushen ja ngonsin ftt, va ju frsch p den tiden ocks det gr mycket.

de torkade s fort ja smetade det p cd fodralet, blev helvitt.

dyrt.. la 16-18 lax nnting fr 1hg
Citera
2024-03-07, 20:33
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beeuntwolf
de kom vitt o mycket kletigt, stllde i frysen de frs inte men blev kallt en vit boll vandra runt i det mer vattniga, tog ur 0.3 panga, va helt jvla sjukt, kan inte kemin vet bara att alla p gatan e experter o har "bsta ngonsin brorsan" sen e de medelmtta eller skit, funkar p typ tonringar frsta gngen dom tuggar, pangar man svullnar ftterna sen fr man lgga in sig, typ

detta va enda gngen ja fick exakt den kvaliteten, visst ftt annat bra mellan 2010-2016 men p senare r mer och mer sllsynt, la dock av 2022.

de va snuten som grep mig med en dosa ja torkat av mitt och lagt i, varje gng jag vgde 1g och lt de torka o vgde igen vgde det 0.45..

oavsett procent o siffror, kan inte frestlla mig ngot bttre, papprena sa 93%

torrt gick de knappt panga 0.1 de va ruggigt, men "flyt-klet" direkt ur frys va 0.3 sknaste rushen ja ngonsin ftt, va ju frsch p den tiden ocks det gr mycket.

de torkade s fort ja smetade det p cd fodralet, blev helvitt.

dyrt.. la 16-18 lax nnting fr 1hg

"Speed paste" kallas det. Vldigt populrt ute i vriga Europa. Varfr vet jag inte, fr kvalit och renhet p det den sortens amfetamin brukar vara generellt dlig. Sen att det r bltt vet jag inte om det r lsningsmedel kvar eller om det r BMK olja (Phenylacetone)...

Det r inte en restprodukt men helst vill ha i sig. Den lses upp vid en acetontvtt av amfetamin bland annat, till en kostnad av en liten extra styrka/effekt som det annars gett.
Citera
2024-03-10, 00:25
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Fast attentin r ju, som du sjlv sa, bara dex. Tvttat gatutjack r ju fortfarande 50/50 levo/dex.

Vad som ocks hnder ofta nu fr tiden r att sljarna sprutar vatten i psen fr att ka vikt + folk tror det r "klet"

Nr du sedan tvttar tjacket innehllandes vatten s kommer en del av tjacket flja med genom kaffefiltret d tjack r vldigt lsligt i vatten.
Fast den lilla mngden vatten s kommer acetonen gra att det lsta amfetaminet kraschar ut. Kommer endast flja med ytterst lite.
Citera
2024-03-10, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Fast den lilla mngden vatten s kommer acetonen gra att det lsta amfetaminet kraschar ut. Kommer endast flja med ytterst lite.

Beror p hur mycket vatten dr r i.
Citera
2024-03-10, 20:12
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Beror p hur mycket vatten dr r i.
Fr att gra "fake klet" s krvs det endast ett par droppar vatten. Beroende p mngd sklart, men oftast det som sljs p gatan som fake-klet r ju oftast mellan 1-5 gram, iallafall dr jag r ifrn.
Citera
2025-03-17, 15:48
Medlem
Om man av ngon anledning inte har kaffefilter, eller kan lsa det.

Vad kan man anvnda istllet? Tepse?

Tips tack
Citera
2025-03-18, 15:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Nope, men haft en del vnner som gjort det(ofta av mitt d de som IVar varje dag kan kpa eget).

Fr min egen skull s tvttade jag fr att bli av med smak och att det brnns. Men som sagt, viktigt att lta det torka innan.

Givetvis reagerar folk olika p saker. Har inte sjlv IVat s vet inte hur mycket t ex. koffein bidrar till den kicken.

Nr jag snortat/bombat dock s har det alltid blivit bttre. Inte bara starkare men ocks mindre stissighet osv pga ingen koffein.
Jag IV'ade enbart amfetamin frut, och ajg tvttade ALLTID doset med aceton. Jag har mrkt att vldigt mnga mixar knslan av nga i halsen med kick. Den dr ngan i halsen du fr nr man IVar dos r pga lsningsmedel som r kvar i tjacket.

Men de stmmer ox, rent amfetamin ger inte srskilt stor kick IV. Mycket av kicken av gatutjacket nr man IV'ar kmmer frn Efedrin och koffein.
Citera
2025-03-18, 16:11
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag IV'ade enbart amfetamin frut, och ajg tvttade ALLTID doset med aceton. Jag har mrkt att vldigt mnga mixar knslan av nga i halsen med kick. Den dr ngan i halsen du fr nr man IVar dos r pga lsningsmedel som r kvar i tjacket.

Men de stmmer ox, rent amfetamin ger inte srskilt stor kick IV. Mycket av kicken av gatutjacket nr man IV'ar kmmer frn Efedrin och koffein.
bullshit som vanligt frn hobbykemisten jaggermeister
Citera
2025-03-18, 21:08
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
bullshit som vanligt frn hobbykemisten jaggermeister
Haha ok
Citera
2025-03-31, 02:25
Medlem
Phobiazis avatar
Jag brukade alltid tvtta dos nr jag kpte av diverse dealers fr de bankade s sjukt mycket ibland, men nu har min vn skalat upp stort och hans behver jag inte gra ett skit med utver skjuta det - han har alltid bst grejer och denna var s sjukt potent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in