2024-12-30, 11:54
Medlem
Bbobis avatar
Finns det prisvrda engngs vapes i Sverige?

Utomlands dr jag bor fr jag en 12k puff engngs vape fr 80kr men hr hittar jag bara 800 puff vapes som inte ens rcker ett dygn fr det priset plus att smaken r trkig samt att dom inte gr att ladda.

Tips?
Citera
2025-01-11, 22:44
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Finns det prisvrda engngs vapes i Sverige?

Utomlands dr jag bor fr jag en 12k puff engngs vape fr 80kr men hr hittar jag bara 800 puff vapes som inte ens rcker ett dygn fr det priset plus att smaken r trkig samt att dom inte gr att ladda.

Tips?

Kanske dax fr att investera i en riktig vape istllet fr att springa runt och skmma ut dig?

https://m.youtube.com/watch?v=bHthC2...UJI3RoYWlyZWx4
Senast redigerad av Kapuff 2025-01-11 kl. 22:51.
Citera
2025-01-12, 11:41
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Kanske dax fr att investera i en riktig vape istllet fr att springa runt och skmma ut dig?

https://m.youtube.com/watch?v=bHthC2...UJI3RoYWlyZWx4

Hade en riktig frr men d det egentligen r olagligt med vapes dr jag bor r det svrare att f tag p bra vtskor n engngsvapes plus att dom r rtt bra hr jmfrt med dom som gick att f tag p i Sverige som smakade skit.
Citera
2025-01-13, 10:36
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Hade en riktig frr men d det egentligen r olagligt med vapes dr jag bor r det svrare att f tag p bra vtskor n engngsvapes plus att dom r rtt bra hr jmfrt med dom som gick att f tag p i Sverige som smakade skit.

Dom kommer frsvinna mer och mer, det r s dligt fr naturen nr man slnger dom. Jag har ingen koll p nr, men ftt fr mig att engngsvapes blir olagliga i USA i r.
Citera
2025-01-13, 22:55
Medlem
NancyViciouss avatar
Kan ngon frklara fr mig som att jag vore en femring?

Jag vejpar idag engngsvape oftast med 20mg/ml. Jag har insett att detta beroende brjar bli jvligt dyrt (lika dyft som nr jag fortfarande rkte cigg) och jag behver definitivt byta till ngot man fyller p sjlv.

Nr jag gr in p vapesidorna blir jag dock oerhrt frvirrad. Hur gr man? Vad behver jag, hur gr jag e-juice med nikotin i liknande den styrka jag r van vid och hur kommer jag billigast undan? Som student och mamma r ju inte ekonomin p topp direkt.

Hittade en svensk sida, men registrerad utomlands fr att slippa flja svensk reglering, som sljer engngsvapes med 5% nikotin (vilket jag frstod var samma som 50mg/ml) till vldigt bra priser, men i min vrld lter en sdan styrka rent livsfarlig?

Alla tips tas tacksamt emot! Om jag lyckas hitta rtt i denna djungel bestller jag p mndag nsta vecka.
Citera
2025-01-17, 11:13
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NancyVicious
Kan ngon frklara fr mig som att jag vore en femring?

Jag vejpar idag engngsvape oftast med 20mg/ml. Jag har insett att detta beroende brjar bli jvligt dyrt (lika dyft som nr jag fortfarande rkte cigg) och jag behver definitivt byta till ngot man fyller p sjlv.

Nr jag gr in p vapesidorna blir jag dock oerhrt frvirrad. Hur gr man? Vad behver jag, hur gr jag e-juice med nikotin i liknande den styrka jag r van vid och hur kommer jag billigast undan? Som student och mamma r ju inte ekonomin p topp direkt.

Hittade en svensk sida, men registrerad utomlands fr att slippa flja svensk reglering, som sljer engngsvapes med 5% nikotin (vilket jag frstod var samma som 50mg/ml) till vldigt bra priser, men i min vrld lter en sdan styrka rent livsfarlig?

Alla tips tas tacksamt emot! Om jag lyckas hitta rtt i denna djungel bestller jag p mndag nsta vecka.

Med en egen vape kper du en flaska utan nikotin fr en hundring. Sedan kan du spruta i hur mycket nikotin du vill och skaka om.
Citera
2025-01-18, 09:01
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jag betalar runt 250kr i mnaden.
Citera
2025-01-18, 13:56
Medlem
Tattarhunters avatar
Cigge har utfrsljning som har gtt i konkurs .
Citera
2025-01-20, 19:22
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Cigge har utfrsljning som har gtt i konkurs .

Det r ju bara rea p deras ckliga e-juicer.
Citera
2025-01-31, 23:41
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Det r en jvla gta hur fan norrmnnen kunde snka Eurobrands (Cigge) p knappt tre r. Frn i srklass strst i landet och med ett grundmurat gott rykte till bara skit och pannkaka. Och nu har garna Harm Reduction Group ocks tackat fr sig.

Dessutom r det ruskigt fult att inte vara tydlig p cigge.se och elekcig.se med att bolaget gtt i konkurs, hann lgga en bestllning fr drygt 500 kr men jag betalade med kreditkortet (inte bankkortet) s jag fr vl gra en kortreklamation om ngot krnglar och en femhunka r inte hela vrlden.

/#LOUDmouth#
Citera
Igår, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Det r en jvla gta hur fan norrmnnen kunde snka Eurobrands (Cigge) p knappt tre r. Frn i srklass strst i landet och med ett grundmurat gott rykte till bara skit och pannkaka. Och nu har garna Harm Reduction Group ocks tackat fr sig.

Dessutom r det ruskigt fult att inte vara tydlig p cigge.se och elekcig.se med att bolaget gtt i konkurs, hann lgga en bestllning fr drygt 500 kr men jag betalade med kreditkortet (inte bankkortet) s jag fr vl gra en kortreklamation om ngot krnglar och en femhunka r inte hela vrlden.

/#LOUDmouth#

Hller med, har ocks bestllt nu under mnadsskiftet fast att de tydligen anmlt konkurs redan i januari. Har betalat med klarna, och pengarna har dragits. Fr se hur det ska g.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in