Såvida man inte ska DOSa någon sjukt gammal ouppdaterad burk som fortfarande är svag för "ping of death".
Lycka till Winhack, du kommer verkligen att behöva det. :P
nej ska inte göra en dos attack, det där spriptet som föregående användare skrev är juh lika dant kommando som i cmd, jag vill kunna ping med en specifik port också någon som vet? ett script/kod som man kan skriva i t.ex. c++
nej ska inte göra en dos attack, det där spriptet som föregående användare skrev är juh lika dant kommando som i cmd, jag vill kunna ping med en specifik port också någon som vet? ett script/kod som man kan skriva i t.ex. c++
Sista gången C++ är INTE ett scriptspråk . Så, nu har jag avreagerat mig. Om du vill pinga mot en specifik port så kan du nog komma på hur man gör genom att titta på en opensource portscanner
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!