2021-08-04, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Helt ok. En normal DPT-tripp, varken bra eller dlig.
Hoppsan. Jag har alltid ftt extremt bra trippar p DPT.
Citera
2021-08-04, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hoppsan. Jag har alltid ftt extremt bra trippar p DPT.

ja men vad liksom. Helt ok. varken bra eller dlig. Genomsnittlig DPT-tripp. r vl mycket en frga om smak och tycke det dr. Frsta gngerna p DPT s var det vl lite mindblowing. Tycker numera inte DPT r s jttegivande fr mig personligen jmf med en del annat. Plus hade en i gnget som r insnad p McKenna-idioti om vsen och hgre intelligenser s blev att sitta och lyssna p honom jiddra snt skit efter. Str sklart helhetsuppevelsen nr man knner behovet att sl ngon p flabben pga dumheter nr man kommit ner.
Citera
2022-06-19, 19:10
Medlem
DrComforts avatar
Ngon annan som haft gudsupplevelse p DPT? Sett ljuset och det har snackat med dig via telepati? Hnde mig en gng fr femton r sedan, glmmer det aldrig.
Citera
2022-06-19, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ngon annan som haft gudsupplevelse p DPT? Sett ljuset och det har snackat med dig via telepati? Hnde mig en gng fr femton r sedan, glmmer det aldrig.

Nej, inte testat.

Grattis! Skulle du vilja bertta lite mer?

Tex vad 'sa' ljuset till dig, eller vilket budskap/knsla uppfattade du? Har du haft ngon kvarvarande spirituell knsla eftert?
Citera
2022-06-19, 20:26
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Nej, inte testat.

Grattis! Skulle du vilja bertta lite mer?

Tex vad 'sa' ljuset till dig, eller vilket budskap/knsla uppfattade du? Har du haft ngon kvarvarande spirituell knsla eftert?

Trippen brjade i ren terror. Lg i sngen och sg en ken ppna sig omkring mig och kolibris och duvor verallt och mrkliga geometriska tredimensionella former i metalliska nyanser.

Varje gng jag blundade sg och upplevde jag det jag tnkte p, bland annat frestllde jag mig och sg mig sjlv vara en kula i ett flipperspel, otroligt verklighetstroget.

Terrorn jag knde i brjan av trippen var fruktansvrd, typ jag har inte hr att gra och tankarna var fullstndigt splittrade. Trodde jag hade blivit vansinnig fr gott. En cool grej var att i den dr knen knde jag Jim Morrisons ande vara med mig.

N vl. En stund in i den dr terrorn r det som allting bara slpper, jag blir befriad ifrn all skrck och i stllet brjar en otrolig eufori flda genom mig. I samma stund som detta sker ppnar sig en tunnel i taket som jag frdas igenom. Tunneln har gon lngs vggarna och duvor hller liksom upp tunneln.

I nden av tunnel ser jag ett ljus som jag hela tiden nrmar mig. Det dr ljuset, vilket jag knner r Gud, brjar s smningom snacka med mig via telepati. Det sger t mig saker som att jag inte ska vara rdd, att jag r perfekt som jag r. Krleken frn det dr ljuset r obeskrivligt. r med ljuset i ngra minuter innan trippen klingar av.

Jag var inte s spirituell nr detta hnde. Spirituellt uppvaknande har jag dock haft p senare r. Undrar drfr ofta hur en liknande tripp skulle pverkat mig i dag.
Citera
2022-06-20, 05:56
Medlem
Citat:
Trippen brjade i ren terror. Lg i sngen och sg en ken ppna sig omkring mig och kolibris och duvor verallt och mrkliga geometriska tredimensionella former i metalliska nyanser.

Varje gng jag blundade sg och upplevde jag det jag tnkte p, bland annat frestllde jag mig och sg mig sjlv vara en kula i ett flipperspel, otroligt verklighetstroget.

Terrorn jag knde i brjan av trippen var fruktansvrd, typ jag har inte hr att gra och tankarna var fullstndigt splittrade. Trodde jag hade blivit vansinnig fr gott. En cool grej var att i den dr knen knde jag Jim Morrisons ande vara med mig.

N vl. En stund in i den dr terrorn r det som allting bara slpper, jag blir befriad ifrn all skrck och i stllet brjar en otrolig eufori flda genom mig. I samma stund som detta sker ppnar sig en tunnel i taket som jag frdas igenom. Tunneln har gon lngs vggarna och duvor hller liksom upp tunneln.

I nden av tunnel ser jag ett ljus som jag hela tiden nrmar mig. Det dr ljuset, vilket jag knner r Gud, brjar s smningom snacka med mig via telepati. Det sger t mig saker som att jag inte ska vara rdd, att jag r perfekt som jag r. Krleken frn det dr ljuset r obeskrivligt. r med ljuset i ngra minuter innan trippen klingar av.

Jag var inte s spirituell nr detta hnde. Spirituellt uppvaknande har jag dock haft p senare r. Undrar drfr ofta hur en liknande tripp skulle pverkat mig i dag.

Mycket mktigt. Tack fr att du delade!
Citera
2024-08-16, 15:03
Citat:

Vilken dos var detta p?
Citera
2024-08-19, 17:47
Medlem
KingHisss avatar
Tog denna mellan ren 2003-2005, vldigt speciell effekt, vldigt kraftigt rus, men inte mkt direkta oevs mer mkt bodyload och vldigt mkt cevs
Citera
2024-08-19, 19:20
Medlem
eenoks avatar
Minns ocks denna mycket vl, jag hade ofta extrema oev's och cev's, ibland var nsbrnnan det enda verkliga man hade att hlla tag vid rent mentalt.

Men det bsta var helt klart cev's och den mentala bilden av att vara conected med hela universum. Galet.
Citera
2024-08-23, 15:05
Har en viss mngda DPT. Tips p hur jag ska anvnda det mottages tacksamt.
Citera
2025-03-22, 13:54
Medlem
psychoticbreaks avatar
En otroligt intressant tripp p just DPT mste jag sga.
Det r inte alls likt ngon tripp p DPT som jag upplevt. Nu r det s pass mnga r sedan jag hade DPT tillgngligt s jag kan inte komma ihg alla olika inkpsstllen som fanns d. Men jag r hyffsat vertygad om att dels Jusef's egna butik va en av stllena och ven butik som skickade frsndelser frn Estland eller ngot av grannlnderna. Den DPT jag fick frn Estland va det absolut sista som fanns tillgngligt p ngon vanlig webbsida i Sverige vid tillfllet. Detta va troligen strax innan 2015, d jag minns att jag fick det medan jag bodde p min frra adress.

Jag har sjlv specifikt sett kvinno huvuden eller snarare ansikten p DPT. Inget hemskt eller mobida grejer som havhuggna huvuden eller s. Desstuom har jag alltid ft en rtt lskig knsla av att ngot ser p en eller bevakar en. Men jag gick vid den tiden ofta runt p en kyrkogrd mitt i natten, dels fr att frebygga min rdsla mot onda andar, men ven fr att jag va nyfiken p det.

Jag brukade hur som helst oftast bland DPT och 4-ACO DMT, och tog det ofta som rvpanna fr bttre effekt. Den maximala dosen jag gjorde va nog 120mg av 4-ACO-DMT och 120mg av DPT samtidigt som rvpanna. Den gngen var jag p riktigt rdd fr att jag skulle d eftersom jag uppfattade det som att vad jag kallar "DMT/DPT guden" frgade mig om jag va riktigt sker p vad jag gjorde. Efter lite tnkade svarade jag nd telepatiskt (antar jag) att jag visste vad jag gjorde. Jag hll vid flera tillfllen p att svimma, men det knndes som att jag varje gng lyckades undvika det eftersom jag piggnade till en stund efter varje gng jag hade druckit vatten med druvsocker och andra mineraler och vitaminer i.

Som dom flesta vet, kan man sjlv inte vara sker p vad som faktiskt utspelade sig. Det slutade faktiskt med att jag ringde ambulans, men eftersom jag bodde p landsbygden tog den nstan en timme innan dom kom. Det tar egentligen bara 20 min med bil, men dom hittade inte trots att tskilliga personer som ringt p annonser alltid hittar.

Nr dom vl hade kommit hade det gtt ver s pass att jag gick ut till dom och sa att det va ok, s dom inte behvde slsa mer resurser p mig.

Jag har inte ver huvud taget mrkt av att dom p ngot sett vervakat mig fr att vara kriminell med narkotika eller missbrukare p ngot vis. Jag fick inte ens ett sdant brev hem som man brukar f nr man suttit i fyllecell under en natt.

Jag har dock en annan historia om en annan tripp p bde DPT och 4-ACO-DMT som jag kan ha publiserat fr mnga r sen. Detta utpelar sig p samma plats och ungefr samma tid. 2015-2017 ngon gng. Under den trippen tappar jag hela tiden minnet, men s terkommer det efter ett par minuter. Jag funderar p om ngon av dom substanserna kan ha varit kontaminerade med ngon annan typ av substans fr att f den minnesfrlusten. Det har aldrig hnt sen dess, och alla gnger jag haft 4-ACO-DMT eller DPT s har det rckt till flera trippar, inte bara den trippen d jag tappade minnet oavbrutet.

DPT r utan tvekan en av de mest fasscinerande substanser jag testat, men mina absoluta favoriter kommer troligen va fenetylaminerna MAL (Methallylescaline), Allylescaline (kort tripp p 1-2 timmar typ) och bk-2C-B. Varav bk-2C-B och MAL r riktigt lngverkande, men dom krvde ocks rejla doser. Trkigt nog tog det iaf fr MAL vldigt lng tid innan det brjade verka. Hela 3 timmar, men som rvpanna tog det bara 30 min, och det r snt jvla drag i det s man blir illamende och nstan spyr. Vrsta karusell drogen. 12-15 timmars tripptid, det r fr mig gudomligt, men satan s slut man va bde fysiskt och psykiskt eftert. Dock va det DPT som tog mest smn efter en tripp. Jag kunde ltt sova bort 1- dygn efter en DPT tripp.

Skulle gra nstan vad som helst fr att f teruppleva dom substanserna!

Hojta till om ngon vill att jag ska ladda upp den tripp rapporten. Jag har ett helt gng tripp rapporter som jag aldrig publiserat. Men det finns ven en del jag har publiserat under detta nick name.

Urskta om det blev lite lngt.

Citat:

Citera
2025-03-22, 14:11
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Jag vet, s mnga psykonauter som sagt att man inte vet vad trippa innebr innan man testat denna substans. Mste sga att jag r sjukt nyfiken.

Hur funkar det att mikrdosera DPT? Svamp funkar ju suvernt fr micro, typ ta 1/4 av normal dos och softa med lite musik/film

Lol, 1/4 av normal dos sger du... r du slngd i backen eller? Ja just det, jag glmde att alla vger lika mycket, har samma metabolism och tar precis samma "normala" dos. Dessutom att sga att micro dosera r 1/4 del av en normal dos skulle bara stmma om din "normala" dos knappt (iaf fr dom flesta som inte r en snflinga) mrks av.

En microdos ska man inte knna av, utan man ska mrka av frndringar ver en lngre tid, dvs veckor eller mnader!

Urskta om jag stampar ngon p trna, men det r lite trkigt nr dom flesta framstr som pundare som frsker smlta in bland dom som inte pundar.

Det senaste minnet frn ett sdant inlgg va nr ngon skrev och frgade varfr han svimmade p dass med en nl i armen p ICA efter att han hmtat upp en frsndelse med en stimulant.

Absolut ingen missbrukar varning dr inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in