• 5
  • 6
2010-02-22, 15:59
Medlem
De "kvinnliga" rövarna är designade av män och har orealistiska proportioner= bögigt
Citera
2010-02-22, 19:38
Medlem
Flrbs avatar
Kör som vad fan du vill men från denna post kan man konstatera att 80% procent faktist är fags/oskulder som vill sitta och titta på tecknade brudrövar eller säger att de spelar female för att få hjälp, de spelar female för att få kuk.
Citera
2010-02-23, 14:04
Medlem
Skäggbiffens avatar
Vem vill inte vara en monstruös femme fatale som mördar allt i sin väg? Sen samtidigt väljer jag ofta kvinnliga karaktärer eftersom det aldrig finns skägg som jag vill ha på mina gubbar.

Mina manliga hjältar ska vara gubbtjocka, skalliga med ett litet getskägg och en polisong.
Citera
2010-02-23, 21:07
Medlem
Brossys avatar
För mig så lirar jag helt enkelt en kvinnlig karaktär så fort jag ska göra något som innebär att man har klänning på sig. T.ex caster klasser. Allting annat spelar jag allt som oftast manlig karaktär. Men i slutändan är det enda som avgör är att rasen har en cool casting-animation.
Citera
2010-02-23, 21:15
Medlem
Haha ofta dom gör en "nyhet" av detta! :P
Citera
2010-02-23, 21:20
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
att man som WoW spelare hellre sitter och tittar på något av motsatt kön som springer runt på skärmen alla timmar som man sitter och spelar? (varför skapa ett muskelberg till manlig karaktär om man själv är man, när man kan skapa en kvinnlig karaktär med sensuella former?)

Mitt i prick

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
För mig så lirar jag helt enkelt en kvinnlig karaktär så fort jag ska göra något som innebär att man har klänning på sig. T.ex caster klasser. Allting annat spelar jag allt som oftast manlig karaktär. Men i slutändan är det enda som avgör är att rasen har en cool casting-animation.
Tycker det är mycket mer intressant att spela en kvinna som totalt slaktar sönder som krigare, förbannat kul.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in