• 5
  • 6
2000-07-28, 01:02
Medlem
Ska jag testa tycker ni??

Hahahaha skulle jag missa ngot fr att jag inte provar heroin! Fan du r ju inte klok. Det r snarare du som r dum som gr det. Men om du nu kan bruka dessa droger utan att bli beroende s fr jag vll gratulera och nska dig god fortsttning p ditt heroin bruk. Jag vill inte pst att jag stter mig ver andra, men jag avrder de som vill testa p dessa droger och jag anser att personer som LuCa som nstan gr reklam fr heroin r puckon.
Men men g sug lite p heroin pipan s att du lugnar ner dig lite.
Citera
2000-07-29, 14:17
Medlem

Man r0ker inte heroin i pipa, men de kunde du ju inte veta eftersom du inte vet ngt om heroin 0verhuvudtaget.....

Du e en FEEEGIS!!!! YNKRYGG!!!! Som inte vagar prova!
-nae, ja kan bli beloende av heloin...
JAVLA IDIOT!
Citera
2000-07-29, 14:35
Medlem

Idiot kan du vara sjlv jkla heroin pundare!
Fan sitter gr reklam fr heroin, hur dum fr man vara! Det r snarare jag som r smart som inte testar p skiten. Du skriver att alla som inte vgar testa heroin r fegisar ynkryggar, vafan r du 13 r eller. Du r som ett litet barn som sitter i sandldan sger alla som inte tar detta r fegisar ynkryggar!

Jadu LuCa du r S otroligt ball fr att du hller p med heroin, vi alla ser verkligen upp till dig och vill vara som du! Du r vran heroin gud, UMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
PUCKO!!
Citera
2000-08-01, 09:44
Medlem

Skrp sig drmmarn.
Du stter sig ver andra mnniskor och deras val.
Du "vet" att heroin r skit - nd vet du inte ens hur man rker det.
Den dr formen av "vetskap" kallas frdomar. Du tjatar om "hrreni gott folk ta lite psykodelia istllet och ta svampar!"
Vad fan har heroin med svempar att gra?
Jag kan garantera sig att om du skulle testa heroin skulle du tycka att dina drogupplevelser hittills varit futtiga och betydelselsa. Sjlv tog jag mycket psykedeliska droger som syra och svamp, innan jag testade horse, Jag trodde jag upplevt ngonting innan dess - men icke! Horse var ngot helt nytt - en drog som uppfyller ALLA dina behov!

Dessutonm r jag inte beroende, och jag knner mnga som inte r det. Dina dikter om heroinets farlighet - vad bygger du det p? Gamla horsepundare du ser p stan? Socialstyrelsens propaganda?
Citera
2000-08-01, 21:10
Medlem

Okej visst alla blir inte beroende, men det r inte vrt att ta risken tycker inte jag iallafall. Och visst heroin r inte skadligt mer n att man kan bli s jkla beroende av det sammt att det kostar s jkla mycket. du! Du tar allts heroin fr att du tycker att det r s jkla mysigt och avslappnande, varfr inte testa p djup meditation, dr finns det iallafall inga risker fr att bli beroende av det sammt att det inte kostar ngot. svamp och heroin har inget med varandra att gra men nr jag ser personer som stller frgor som , skall jag testa p heroin eller! S svarar jag med att inte rekomendera att ta detta och istllet rekomendera andra droger som det r mindre risker med.
Citera
2000-08-03, 19:59
äldre konto (old)
Ej medlem

Starta ett jvla hrbrge eller nt!!
Citera
2000-08-04, 19:34
äldre konto (old)
Ej medlem

Jag hal sett manga pundale po sta'n, och jag tlol de blil sanna f0l de hal tagit lite heloin. HELOIN E FALLITT!

Meditela ellel ta svamp istallet!
Citera
2000-08-05, 17:01
äldre konto (old)
Ej medlem

hrreni gott folk
jag r en 28rig kille som inte alltid haft det s ltt ska ni vetta, jag har inga kontakkter att kpa av men harr hngt p internetbaserade drogforum ett r nu, och jag harr kpt ett svampodlingskitt frn smartdrugstore.com - och ass fan - svamp r ju MYCKET bttre n sn dr lsd som ni pundarkillar anvnder det r mycket mer harmoniskt med naturen och snt dr och ska man ta psykodelia ska man faktiskt ta svamp tycke jag!!!! och ni grabbar - ta lite psykodelisk svamp va - det r faktiskt mycket bttre r heroin jag knde faktiskt en kille som gick p heroin va, levt ett rtt jhrt liv och han DOG faktiskt - och mnga av mina polare r heroinister, s det r faktiskt jttefarlitt med heroin - ta litte svamp istllet psykodelia gr dig peaceful

PEACE!!
Citera
2000-08-18, 11:15
Medlem

Ja fan heroin r skitnyttigt! Alla ska brja!
Citera
2000-08-23, 00:25
Medlem

"Ska jag testa tycker ni?" Vilken dum frga! Frga dig istllet om DU tycker att du ska testa. Och r det det du vill s r det bara fritt fram! Ingen kommer hindra dig!

Horse kan (precis som LuCa! skrev) antingen sknka dig livet, eller bli din vrsta fiende. Men knner du dig mogen att ta horse s, why not?
Citera
2000-09-05, 11:01
Medlem

Tror inte man mogen fr det om man tvungen att frga p ett forum!!!
Citera
2000-09-05, 22:13
Medlem

han har provat fr typ en mnad sen om ni blddrar upp lite s ser ni!!!
och Michael, du undrar varfr han frgar detta p ett forum.. frga dig istllet varfr han inte ska frga p ett forum!
dumbass...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in