• 1
  • 2
2008-03-08, 20:21
Medlem
mahutma_homos avatar
skriv ett brev till jan gulliuo. han han läskigt små och korta armar. dom är dock väldigt grova
Citera
2008-03-08, 20:21
Medlem
aenemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Vadfan är sloggi för nåt? Det låter som en sjukdom.
Det är damunderkläder..

OnT: armar som är så spinkiga att de blir beniga är grymt oattraktivt, om du är nöjd med resten av din kropp så lär inte dina armar vara osexigt grova.
Senast redigerad av aenema 2008-03-08 kl. 20:25.
Citera
2008-03-08, 21:55
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Se tjejer...
Citera
2008-03-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giraff
Ett sätt är ju att gipsa bägge armarna och på så sätt genom inaktivitet bryta ner musklerna så att armarna blir mindre.
Men jag kan inte se vars moralen eller smartheten med denna metod kommer in

haha sjukt smart;D
Citera
2008-05-20, 19:17
Bannlyst
beniga armar är bara äckligt, om det är fett du vill bli av med så är det konditionsträning som gäller, tycker du att du har för mycket muskler på armarna så undvik träna dem bara. det räcker med den indirekta träningen de får av andra övningar.
Citera
2008-05-20, 23:29
Medlem
beniga armar kan vara fint. beskyddarinstinkten kickar in hos mig då. Gillar att min tjej är hjälplös så jag kan beskydda henne
Citera
2008-05-21, 00:05
Medlem
Ta ett par bilder,så bedömmer vi därav.
Citera
2008-05-21, 04:57
Medlem
Prometeuss avatar
Träna armarna - varje dag. Undvik proteinkällor.
Citera
2008-05-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Träna armarna - varje dag. Undvik proteinkällor.

Fan vad korkat i ett sånt här läge
Citera
2008-05-21, 16:59
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuret_
Fan vad korkat i ett sånt här läge
Jag vill nog hävda att det är det är det enda sättet att göra armarna mindre utan att resten av kroppen påverkas.
Citera
2008-05-21, 17:02
Medlem
amengiv1s avatar
ajo, tränar du armarna varje dag så bryter du ner dem eftersom muskeln aldrig får tid att vila å bygga upp sig. Ganska smart faktiskt
Citera
2008-05-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Jag vill nog hävda att det är det är det enda sättet att göra armarna mindre utan att resten av kroppen påverkas.

Fel, tränar man armarna och tillför otillräcklig mängd protein kommer kroppen prioritera muskeluppbyggnad/återhämtning av armarna framför bevarande av övrig muskulatur. Ditt påstående är helt fel

Citat:
Ursprungligen postat av amengiv1
ajo, tränar du armarna varje dag så bryter du ner dem eftersom muskeln aldrig får tid att vila å bygga upp sig. Ganska smart faktiskt

Bra försök att vara smart, men ändå inte särskilt smart. Det som kommer hända är något av följande två alternativ:

1) Muskeln inflammeras och kroppen tar till alla tillgängliga medel för att reparera skadan, bl a genom att bryta ner annan muskulatur om protein inte tillförs i tillräcklig mängd genom kosten.

2) Om belastningen är sådan att kroppen får tid att anpassa sig till daglig nedbrytning av detta slag kommer armarna växa snabbare än övriga kroppen, alt. brytas ner "i långsammare tempo" än övrig muskulatur eftersom, av tidigare nämnd anledning, muskeln prioriterar uppbyggnad av armarna på bekostnad av "inaktiva" muskler.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in