• 2
  • 3
2009-01-12, 01:00
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Skjut mig, har lyckats repa cd skivorna s dom inte klarar installera lngre

verkar inte finnas att kpa till pc p ntet lngre enligt mina efterforskningar, men jag kan ju ha missat nn butik? har inte lust att kpa via Ebay,
har inte lust att ladda ner heller d man mste tjaffsa med crack samt brnna den ondigt stora skiten till disk
Citera
2009-01-12, 01:06
Medlem
Pontus900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
En del skillnad. JK2 r i mina gon avsevrt bttre n JA (iaf i singleplayer som r det jag spelat mest).

Ja hller klart med om singleplayer, r s mycket skit och lasersvrd i Jedi academy.

Nu heter ju spelet Jedi academy men r mer sugen p lite mer n bara slss med svrdet ( vilket blir en prioritet ver andra vapen )

Hursomhelst krde jag Jedi Outcast 02-04 och Jedi Academy 03-06~ och har fortfarande spelen kvar.Hela grejen som bidrog till att jag fastnade s lnge var alla mods osv som man kunde flja i communityn, men sen blev det jvla trkigt.

Hoppades ven att The Force Unleashed skulle vara som en ny och finputsad version av Jedi knight spelen men icke...

Det mste komma ett nytt JK-spel
Senast redigerad av Pontus900 2009-01-12 kl. 01:15.
Citera
2011-04-08, 02:46
Medlem
Benkkes avatar
Tankade spelet fr ngon dag sedan fr en terspelning, satan vad Lasersvrdsviftandet var ltt. Har fr mig att svrdstriderna mot andra svrdviftare var svrt men min jedi r otroligt vass! Frlorat ca 6 gnger sen starten och nu r jag 1-2 banor frn slutet

Kan dock vara pga att jag upptckte att en hands svrdet med heavy stance var s vida verlgset Dual och den sammansatta svrdet. Plockar Tavions fighters en efter en
Citera
2011-04-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
Tankade spelet fr ngon dag sedan fr en terspelning, satan vad Lasersvrdsviftandet var ltt. Har fr mig att svrdstriderna mot andra svrdviftare var svrt men min jedi r otroligt vass! Frlorat ca 6 gnger sen starten och nu r jag 1-2 banor frn slutet

Kan dock vara pga att jag upptckte att en hands svrdet med heavy stance var s vida verlgset Dual och den sammansatta svrdet. Plockar Tavions fighters en efter en

Kr du p ltt svrighetsgrad?
Hade sjlv lite halvproblem att klara spelet p Jedi Master men prisa Quick Save
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här