• 1
  • 2
2008-03-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skycaptain
jepp det är kartfunktionen som skulle vara bättre. När man är ute och springer så blir det inte ofta samma väg som tidigare.

Brukar också springa olika långt men det är där distansmätaren kommer in och mäter sträckan om man nu känner att man vill det. Kartan tycker jag inte är nödvändig och inte när det kostar så mycket mer att få den detaljen
Citera
2008-03-20, 21:55
Medlem
fast 214 dollar är inte så mycket i dagens trevliga kursfall
Citera
2008-05-20, 10:58
Medlem
Finns det någon billig klocka som har intervallfunktion?

De enda jag är ute efter är att den ska kunna pipa till när man ska höja/sänka tempot, någon som kan rekomendera nån klocka?
Citera
2008-05-20, 19:08
Medlem
lörtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullen_
köpte en puls klocka för runt 350 kr utan all skit saker som dom lurar en med . enbart puls och klocka där man kan ställa in lite intervaller som man vill ligga runt . funkar skit bra tycker jag . sök på pricerunner eller prisjakten . där hittar du garanterat bra klockor för en billigare slant än 1600kr

Beror ju på vad man vill få ut av träningen, du kan ju inte säga att dom lurar på en massa skit saker när man köper en dyrare. Själv skulle jag aldrig köpa en billig puls klocka för 500kr. Jag vill tex. kunna utvärder träningen efteråt i datorn, kunna se olika tider/sträcker/fart mm. samt att den har GPS.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in