• 9
  • 10
2024-07-06, 21:32
Medlem
DrWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallex
Var sugen p att beroende av ngot spel igen d jag har trttnat p de jag har installerat fr tillfllet. Jag sg den hr videon och blev nyfiken d jag aldrig riktigt fastnade fr empire:total war: https://www.youtube.com/watch?v=Er-_fjH07VQ&list=WL

Mina frgestllning r dremot fljande: Jag ger ven Napoleon: total war och vad jag har hrt s r Napoleon bttre n empire. Antagligen r en modpack fr empire kanske bttre n vad Napoleon r(?) men om man nd ska in och modda finns det inga sna ultra-moddar fr napoleon ocks?

Jag tar grna emot rd frn er som kan ngot om moddarna i empire och har erfarenhet av bde napoleon och empire, tack.

Dlig koll p Napoleon och dess moddar men jag krde med Darthmod i Empire TW och det r vldigt mycket bttre n vanilla. Dremot r Empire TW rtt broken p ett rtt trist stt och det r att nr som under spelets gng s kan man f en Ottoman Empire turn of death s att sga, allts turns kan vara i 20 min plus pga att Ottoman Empire AI fr fr sig att stacka en miljon olika regementen som ska ver sundet till Konstantinopel. S det r lite tur och trff om och nr det hnder. Det r lite trkigt att knna att man ska behva kra ngot jkla blitzkrieg bara fr att kra ut turkarna och ta den staden varenda game.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in