Citat:
Ursprungligen postat av
trallex
Var sugen p att beroende av ngot spel igen d jag har trttnat p de jag har installerat fr tillfllet. Jag sg den hr videon och blev nyfiken d jag aldrig riktigt fastnade fr empire:total war:
https://www.youtube.com/watch?v=Er-_fjH07VQ&list=WL
Mina frgestllning r dremot fljande: Jag ger ven Napoleon: total war och vad jag har hrt s r Napoleon bttre n empire. Antagligen r en modpack fr empire kanske bttre n vad Napoleon r(?) men om man nd ska in och modda finns det inga sna ultra-moddar fr napoleon ocks?
Jag tar grna emot rd frn er som kan ngot om moddarna i empire och har erfarenhet av bde napoleon och empire, tack.
Dlig koll p Napoleon och dess moddar men jag krde med Darthmod i Empire TW och det r vldigt mycket bttre n vanilla. Dremot r Empire TW rtt broken p ett rtt trist stt och det r att nr som under spelets gng s kan man f en Ottoman Empire turn of death s att sga, allts turns kan vara i 20 min plus pga att Ottoman Empire AI fr fr sig att stacka en miljon olika regementen som ska ver sundet till Konstantinopel. S det r lite tur och trff om och nr det hnder. Det r lite trkigt att knna att man ska behva kra ngot jkla blitzkrieg bara fr att kra ut turkarna och ta den staden varenda game.