Pedofilers rättigheter
[88]RaHoWa.
"sak samma, även fast jag kanske inte e så på läst när det gäller ämnet så skall jag personligen se till att det inte finns någon levande pedofil kvar på jorden innan jag fyller femtio"
Ok, och det spelar självklart ingen roll om de du skjuter har begått något brott eller inte?
Hur vet du att de är pedofiler då? Går du fram till dem på stan och frågar eller?
Inser du även att du nu samtidigt rättfärdigar andras krav på dödsstraff på exvis ostraffade nazister, ostraffade bögar, ostraffade människor i största allmänhet?
Om du inte själv tänker logiskt, så skall du heller inte kräva att någon annan gör det!
Iom att du tycker att din åsikt är värd att kämpa för med alla medel så finns det många andra som tycker att deras åsikter är värda att kämpa för med alla medel, vilket i sin tur innebär att du förmodligen aldrig kommer att nå 50 års ålder.
///PsM (som hatar att lära ut det självklara, nämligen logik, klarsynthet, att se saker ur olika perspektiv, att tänka innan man talar, att inse följden av sitt handlande mm)
De som egentligen borde utrotas är de som agerar först och tänker sedan, utan att inse de långsiktiga följderna av sitt handlande, då det är de som är ansvariga för all skit som händer på vår jord.