2014-02-04, 16:15
Medlem
Ericjoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pennybridgefinest
Ingen buff ännu och mer hjärtan på västers väggar. Varför prioriteras inte buffen?

Feminister som äger fastigheterna
Citera
2014-02-21, 18:49
Medlem
den som får reda på vem / vilka sad är får gärna skicka ett pm till mig så ska han få se på beef....
Citera
2014-02-21, 23:34
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denher
den som får reda på vem / vilka sad är får gärna skicka ett pm till mig så ska han få se på beef....
Som sagt, de byter tag s¨å snart de sett lite filmer och då är saken ur världen. men de har trampat på folks tår runt om i stan.
Citera
2014-02-22, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Som sagt, de byter tag s¨å snart de sett lite filmer och då är saken ur världen. men de har trampat på folks tår runt om i stan.

lär synas på stil osv när han/dem bytt tag ändå så jag ska jaga, ingen ide o gå över mig ;D
Citera
2014-02-26, 20:10
Medlem
Vore väldigt tacksam om någon skulle kunna tipsa mig via PM, om några/någon lugn plats att måla på (fames)?
Citera
2014-02-26, 21:07
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBvandal
Vore väldigt tacksam om någon skulle kunna tipsa mig via PM, om några/någon lugn plats att måla på (fames)?

Du tror att någon postar det här? Gå ut o leta lite. Tänk dig själv vart du tror att det skulle kunna finnas ALT fråga någon annan du känner som målar. Polis
Citera
2014-02-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
Du tror att någon postar det här? Gå ut o leta lite. Tänk dig själv vart du tror att det skulle kunna finnas ALT fråga någon annan du känner som målar. Polis

Förstår att ingen skulle skriva det här, men via PM. Jag har faktist letat lite, allt jag hitta var Nkyrkogården och gamla arla. Men jag har sett lite bilder på olika forum och det såg inte ut som platserna jag varit i. Känner inte heller någon som håller på med graffiti. Menar du att jag är Polis? haha

Aja skitsamma tack ändå
Citera
2014-02-27, 08:35
Medlem
pennybridgefinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBvandal

Gå ut, leta runt i stan. Tänk. Halva grejen är ju att hitta spots!
Citera
2014-03-11, 16:41
Medlem
Våren är på ingång och det är nu dags att skaka liv i tråden lite tycker jag.

Vem/vilka har scenen i Örebro tycker ni?

Vem/vilka ser man mest?
Citera
2014-03-11, 17:34
Medlem
Bredlasts avatar
Citat:
Våren är på ingång och det är nu dags att skaka liv i tråden lite tycker jag.

Vem/vilka har scenen i Örebro tycker ni?

Vem/vilka ser man mest?

Bra intiativ att ge liv i tråden!

Det är roligt att allt fler finner intresset i Örebro, tänkte på några nya namn man sett som inte ser ut att ha mycket erfarenhet. Ska bli roligt att se ifall det blir nåt av dom.

Dom som jag tycker har scenen är väl CHS, CHA, HORC och SSF. Det är dom jag kommer på just nu, är det någon som kommer på fler?
Citera
2014-03-11, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bredlast
Bra intiativ att ge liv i tråden!

Det är roligt att allt fler finner intresset i Örebro, tänkte på några nya namn man sett som inte ser ut att ha mycket erfarenhet. Ska bli roligt att se ifall det blir nåt av dom.

Dom som jag tycker har scenen är väl CHS, CHA, HORC och SSF. Det är dom jag kommer på just nu, är det någon som kommer på fler?

CHA köttas väll inte så mycket längre här i stan med CHS däremot är ju alltid kings.
Horc och SSF är ett crew om du inte visste det? Horc SSF.

Jag har sett en del ATK och BSC runt om. Men ATK har jag sett ett tag dock inte så mycket som nu.
Citera
2014-03-11, 20:07
Medlem
Bredlasts avatar
Citat:
CHA köttas väll inte så mycket längre här i stan med CHS däremot är ju alltid kings.
Horc och SSF är ett crew om du inte visste det? Horc SSF.

Jag har sett en del ATK och BSC runt om. Men ATK har jag sett ett tag dock inte så mycket som nu.

Shit, då har jag missuppfattat det. Trodde hela tiden att SSF hooka med HORC, haha.

Händer att man ser vissa tåg faktiskt med CHS och GH. Glömde dock nämna GH i det tidigare inlägget.

Även jag har sett en del BSC och ATK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in