• 1
  • 2
2000-07-07, 10:14
Medlem
varför?..

Porrfilmer är till för pervon, nä tacka vet jag en 600hp 454:a som varvar 6500 rpm, då får en riktig karl erektion.
Citera
2000-07-07, 11:28
Medlem
varför?..

Hej Maria!
Nej, jag vet att många killar skulle bli rädda om de fick veta dina fantasier. Jag skulle aldrig berätta för mina kompisar att jag gillar bi-sex.
Paret som jag träffade fick jag kontakt med genom deras kontaktannons. Det är nog det lättase sättet.
RFSL har en bra annons avdelning på sin webplats. Där borde det ju finnas många bi-killar så du kanske borde prova.
Har sett en del annonser där killpar annonser efter tjejer eller andra killar.
Jag har varit ihop med tjejer som velat prova med flera killar men det har aldrig blivit av att vi genomfört det.

P.S Nu har jag givit min riktiga mail-adress så nu kan du maila om du vill.
Citera
2000-07-07, 12:49
äldre konto (old)
Ej medlem
varför?..

Hej,

Jag är beredd att hålla med M, det där med att prata om det med sina kompisar är inte lätt, har också fantiserat om det där och blivit smekt på "föbjudna stället" och bara älskade det. Vill gärna se nån BRA film i detta ämne, har egentligen ingen jag kan testa med men vill i alla fall se hur det går till och om man tänder på det?...
//v v
Citera
2000-07-16, 08:02
Medlem
varför?..

Jag instämmer till fullo med dig Hulken,fast kan meddela att det går precis lika bra med en Chrysler 440 som vrålar vid 7000 rpm
Dragracing e roligare än sex....sex kan man få året runt medans dragracing kan man endast utöva vid ett fåtal tillfällen per år
Citera
2000-07-19, 10:09
Medlem
varför?..

nej, jag håller med hulken, lite iallafall. porr är för pervos. nej, jag tycker om verkligheten mer, synd att min fästman(!!GUd vad vuxet det låter!!) aldrig skulle aldrig låte vare sig en tjej eller en kille vara med i sängen, inte ens låta dem titta på. han tycker det är samma sak som att vara otrogen, jag håller inte med. men jag får väl hålla mig.
Citera
2000-08-19, 05:14
Medlem
varför?..

Eftersom det bara är MÄN som köper porrfilmer.
Stå på er kvinnor!
Det är FINT att njuta av sex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här