• 1
  • 2
2000-07-20, 02:18
Medlem
Färgade har ju inte större

Men om man har jävligt stor kuk så behöver man ju inte köra den i botten, men den som har liten han är ju så illa tvungen..........

ha ha..
Citera
2000-07-24, 10:12
Medlem

kickboxer: va? Vad säger du? Om man har jävligt stor kuk åker den liksom i botten även när man inte vill det och tjejen blir mindre glad då. Har man däremot en liten kuk så kanske man inte ens kommer in till botten, ens om man propmt skulle vilja det. Eller pratar du om kuken? Det heter "roten" i så fall och inte "botten".

Olw: Är du verkligen säker på vad du säger? När jag var i Chinatown i San Francisco t ex så var jag med mina 1.80 en av de allra längsta. I Sverige är jag medel. Inte kan vet väl enbart vara maten som styr. Jag menar, de har ju svart hår, gulaktig hy, snedare ögon och alla möjliga skillnader jämfört med oss. Är det då helt omöjligt att tänka sig att de faktiskt är kortare än oss? Iofs håller jag med dig om att det är mer än man tror som beror på omgivningen och uppväxt etc. Generna styr mycket mindre än vad man lätt skulle kunna tro om man exempelvis är rakad och har bomberjacka ;).

-=(Morgan)=-
Citera
2000-07-27, 20:23
Medlem

Oj då! Alla hänvisar till undersökningar, artiklar och liknande utan att ange källa!
Jag läste en undersökning som sa att JAG har en perfekt penis..så de så..och hör sen..:-)
Citera
2000-07-29, 20:34
Medlem

Olw snackar strunt. Jag har läst undersökningar som visar att svenskar är ca 10 cm längre än japaner i snitt.
Citera
2000-07-30, 10:59
Medlem

Eric, är du avundsjuk eller?
Citera
2000-07-30, 22:27
Medlem

Det är vetenskapligt klarlagt att de minsta penisarna finns i asien och de största i skandinavien. Det är vidare så att afrikanerna har svårast att få ett varaktigt stånd, och det är tydligen orsaken till viss hustrumisshandel...som om det vore kvinnornas fel! :-( Men man får ta vetenskap för vad den är...dvs ganska subjektiv...man hittar det man vill hitta...
Citera
2000-08-07, 02:31
Medlem

Jojojo, men menar ni alltså att det (helt oförståeligt) har avlats fram människor i Asien med mycket större kukar i förhållande till kroppslängden jämfört med på andra ställen? Visst finns det skillnader i förhållande mellan olika kroppsdelar i olika delar av världen, men varför skulle japanerna ha större när allt annat är mindre.
Inte kan det väl allt enbart bero på laktos. Det är ju bara mjölksocker, en sammansatt fruktos/glukoskedja plus lite jox som man kan vara allergisk mot om jag inte misstar mig. Nån riktig kemist/biolog får gärna rätta mig.

// Morgan
Citera
2000-08-07, 19:03
Medlem

Jag har iaf aldrig påstått att japaner har stora könsorgan.
Läs gärna igenom hela texten innan du uttalar dig, jag har skrivit att den yngregenerationen av asiater är minst lika stora som överigt folk i väst, därmed är det inte sagt att det skulle vara ett slags medel som skall slås ut genom hela landet.
Inte enbart laktos, läs mjölkprodukter.
Citera
2000-08-19, 05:07
Medlem

Tänk om mamma la märke till hur liten pappas snopp var....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in