Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-19, 16:11
Medlem
MuscleSharks avatar
Lazar va spot on redan i slutet på 80-talet https://www.youtube.com/watch?v=2GRjgBVw9Pk
Framförallt gällande det vi ser i Gimbal videon.
Citera
2024-09-27, 12:15
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Intressant information om Lazar.

https://www.reddit.com/r/UFOs/s/2UzgsglNwT
Citera
2024-10-11, 01:39
Medlem
gotets avatar
Han är intressant Bob Lazar. Men han verkar uppenbart ha ljugit om sin bakgrund. Detta gör honom ej trovärdig i mina ögon.
Citera
2024-10-11, 02:05
Medlem
Wrossmols avatar
Han är definitivt intressant. Sitter uppenbarligen på mycket information och har mycket kompetens. Han har haft noll fördel av att berättat allt och ingen uppenbar anledning att ljuga. Han har hela tiden stått fast vid allt som han sagt.
Citera
2024-10-11, 02:11
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrossmol
Han är definitivt intressant. Sitter uppenbarligen på mycket information och har mycket kompetens. Han har haft noll fördel av att berättat allt och ingen uppenbar anledning att ljuga. Han har hela tiden stått fast vid allt som han sagt.

Jag vet. MEN han har ljugit om sin bakgrund. Kan Bob Lazar vara del av någon hemlig påverkansoperation från exempelvis CIA?
Citera
2024-10-11, 02:20
Medlem
Wrossmols avatar
Näe, angående detta om CIA. Detta är för mig helt osannolikt. Vet om att det finns tveksamheter angående hans bakgrund, han var ju från början raket motor ingenjör och blev ju kontaktad av dom. För de ville få helt ny input, kreativitet, då de inte kunde lösa hur de framdrevs dessa farkoster. Och den informationen han berättat om kan han inte hittat på. Jag håller han som rätt trovärdig faktiskt. Och varit arbetande på S-4. Och
/ Lazar påstår ju istället att detta beror på att myndigheterna från högsta ort beordrats att radera alla arkiv som skulle bevisa hans påstådda utbildning.
Senast redigerad av Wrossmol 2024-10-11 kl. 02:25.
Citera
2024-10-11, 02:47
Medlem
Wrossmols avatar
Område S4 bevisades existera.

Det bevisades att han också arbetade där. Han visste om Element 115 långt innan allmänheten visste och långt innan det officiellt mättes och skapades för en sådan blinkning av en bråkdel av en sekund.

Byggde han en jetmotorcykel? Ja

Kommer regeringen nu fram och släpper mer bevis? Ja

Sedan New York Times "Blockbuster" har fler och fler människor kommit fram.

Finns det register över hans universitetsexamen? Nej, konstigt nog finns det inte, men han är utan tvekan ett geni.

Jag är själv skeptisk till hans andra påståenden, men hittills har många av dem bevisats vara korrekta/riktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in