• 1
  • 2
2001-09-05, 09:18
Medlem
Såg att det finns mycket anti barnporr här...

De ska inte komma säga att det inte finns barnporr. Det blir jag förbannad på. Hela internet översvämmas, den som vill kan hitta det. Men man måste jobba med det.Vissa ställen behövs inte mycket jobb(tyvärr), de halkar man bara på som på dessa P2P sajterna.
Jag jagar dem själv på "filetiopa". hittar jag dem så bannas dem utan någon varning. Jag hittar dagligen bilder som gör en att man mår illa. Det är ett krig som aldrig kommer ta slut, men hellre det än att de ska ta över helt med sitt sjuka sinne och smitta andra. De snacket de kör med..urgh att de(barnen) tar inte illa upp!! sett bilder där de ser drogande ut,skriker ut sin rädsla, ögon som är stora som pinpongbollar,5(?) åriga tjejor som håller glass in den enna hande och penis i munnen. FY FAN säger jag...Är det normalt? Men de flesta tjejor är i 11-16 år och det räknas som barnporr också enligt de internationella regler. Även om de har bröst. Enligt reglerna så ska de vara över 18 år för inte räknas som barnporr ....men det kan inte jag ens hålla med...
Citera
2001-09-09, 13:36
Medlem

Det jävliga är ju att ni inte kan hålla er till en tråd.
Utan hela tiden ska man skapa en ny tråd istället för att posta ny info i en redan befintlig tråd.
Försök se det från någon annans synvinkel också, ni är inte de ända på forumet.
Citera
2001-09-09, 18:30
Medlem

.
Citera
2001-09-10, 00:37
Medlem

.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in