Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-22, 01:15
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDwarf
Jaja färdigkritiserat, får vi höra dina ideér?

Jag också tänkt, men jag kommer bara på bristerna i mina ideér så tyvärr.

Men låt oss säga att offret vi (kallar honom Fnatte) är en man mellan 25 och 40, bor i radhus i mindre samhälle (ca 1000 pers), med fru och 2 barn. Jobbar på någon industri 1 timmes bilfärd från jobbet. Relationen med dig är att ni ogillar varandra starkt så någon träff med honom skulle ses som konstigt och väcka uppmärksamhet. Gillar inte friluftsliv men han går med hunden ibland sena kvällar dock på mest på gatuupplysta vägar.

Nu låt kanalisera all FBs kunskap och kreativitet och få honom död utan att vi blir åker dit för det.
Citera
2007-04-22, 01:16
Medlem
Aardwolfs avatar
Ta reda på hur personen rör på sig. D.v.s. han eller hennes rutiner.Där du finner det lämpligt så avliva vederbörande. Allt ligger dig fritt i händerna hur du går tillvälga och alla eventuella ursäkter.
Citera
2007-04-22, 01:30
Medlem
Fittfittas avatar
Om man nu har tillgång till detta så måste det ju vara en bra metod:

Om man t.ex vet om personens rutiner så är det bra. Han kanske är ute och går som du sa, kanske några dagar i veckan vid en viss tid. Man gömmer sig runt tiden då personen brukar ta sin promenad i någon skogsdunge eller någonstans där folk inte ser en. Man har anpassade kläder, det är ju en fördel om det är mörkt, därför kanske man bör vänta till vintern om man orkar stå ut med Fnatte. (Förutsatt att han är ute och går efter 16-snåret.) När Fnatte är på rätt ställe för att dö, runt 500 från en själv så är man redo och siktar in sig med sin sniperrifle med ljuddämpare. Man kan ju ha handskar så det inte blir fingeravtryck. Ja, sen kan man väl gå hem och läsa en god bok efter att man har grävt ner vapnet på ett helt otippat ställe så ingen kommer hitta det.
Citera
2007-04-22, 01:58
Medlem
AngryDwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Jag också tänkt, men jag kommer bara på bristerna i mina ideér så tyvärr.

Men låt oss säga att offret vi (kallar honom Fnatte) är en man mellan 25 och 40, bor i radhus i mindre samhälle (ca 1000 pers), med fru och 2 barn. Jobbar på någon industri 1 timmes bilfärd från jobbet. Relationen med dig är att ni ogillar varandra starkt så någon träff med honom skulle ses som konstigt och väcka uppmärksamhet. Gillar inte friluftsliv men han går med hunden ibland sena kvällar dock på mest på gatuupplysta vägar.
.

Det gör det hela lite svårare, då kan vi alltså stryka fysiskt våld direkt då hunden kommer få spel om man ger sig på hans husse. och ävern om det är en liten hund kommer den skälla något förbannat. och att oskadliggöra hunden tar ju ett tag eftersom matte måste trilla av pinnen först.

@fittfitta: seriöst, du kommer inte få tag i ett "ljuddämpat sniperrifle" i sverige utan att ha riktigt grymma kontakter. Har du tur kan du få tag i ett salongsgevär utan licens, men det lär ju svida fint i pengapungen.
Citera
2007-04-22, 02:25
Medlem
jag tror på gas!
Citera
2007-04-22, 02:35
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler-Jude-Gay
jag tror på gas!

Vad jag har läst av ditt inlägg så förklarar du ytterst noggrannt om hur man ska gå tillväga och tänka på när man ska mörda personen med gas. Väl utfört
Citera
2007-04-22, 02:44
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDwarf
Det gör det hela lite svårare, då kan vi alltså stryka fysiskt våld direkt då hunden kommer få spel om man ger sig på hans husse. och ävern om det är en liten hund kommer den skälla något förbannat. och att oskadliggöra hunden tar ju ett tag eftersom matte måste trilla av pinnen först.

@fittfitta: seriöst, du kommer inte få tag i ett "ljuddämpat sniperrifle" i sverige utan att ha riktigt grymma kontakter. Har du tur kan du få tag i ett salongsgevär utan licens, men det lär ju svida fint i pengapungen.

Ta jägarexamen och köpt en vanligt klass-1 vapen. Så har du ett "sniperrifle" dock utan ljuddämpare. (Fast att tillåta ljuddämpare till jägare för att minska hörselskador är under förslag). Jaktvapen med ljuddämpare kan ge hörselskador endå så knallen är ganska hög.
Skjuter du honom så har ju polisen minskat antalet misstänkta ganska gravt, för mördaren har ju tydligen vapenvana, jägare eller militär.
Citera
2007-04-22, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Vad jag har läst av ditt inlägg så förklarar du ytterst noggrannt om hur man ska gå tillväga och tänka på när man ska mörda personen med gas. Väl utfört

okej då...

man gömmer en patron med riktigt dödlig gas under madrassen hemma hos personen.

det finns en timer i patronen.

tre och en halv månad senare klockan 4.30 POFF

inte så svårt att tillverka... kunde unabombaren kan du!
Citera
2007-04-22, 02:51
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
okej då...

Kanon. Varför just tre och en halv månad?
Citera
2007-04-22, 03:11
Medlem
Heoreas avatar
Citat:
okej då...

Ja herregud, varför tänkte ingen annan på det här direkt?
Citera
2007-04-22, 03:22
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
okej då...

Vilken gas?
Är den tillräckligt dödlig?
Hur får jag tag i den?
Hur vet jag att den gas som jag tar kommer att räcka?
Hur stor är den?
Hur bryter jag mig in och när?
Hur bygger jag den?
Var bygger jag den?

Unabombaren-metod är att anse som dålig då hans tillvägagångsätt gick ut på att skapa publicitet och medans vårat mål är att vara så diskreta som möjligt. Många av hans offer dog inte utan blev skadade, personer som inte tänkt att bli skadade blev det.
Citera
2007-04-22, 09:17
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Vilken gas?
Är den tillräckligt dödlig?
Hur får jag tag i den?
Hur vet jag att den gas som jag tar kommer att räcka?
Hur stor är den?
Hur bryter jag mig in och när?
Hur bygger jag den?
Var bygger jag den?

Unabombaren-metod är att anse som dålig då hans tillvägagångsätt gick ut på att skapa publicitet och medans vårat mål är att vara så diskreta som möjligt. Många av hans offer dog inte utan blev skadade, personer som inte tänkt att bli skadade blev det.

Själva dödsdrogen kan du köpa här:
http://www.coolstuff.se/p531/Fisbomb...hlight=fisbomb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in