Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-27, 15:59
  #1
Medlem
Hej!
Har gått i tankarna om att öppna sexshop är det någon som har tips på vad man bör tänka på och vad folk vill ha?
Tack på förhand!
Citera
2008-03-27, 16:08
  #2
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Tror det är ganska svårt, men det är beror väl på vilka priser du har. Det finns ju massor med sexaffärer på itnernet och jag tycker att det känns som om alla säljer mer eller mindre samma sak.
Citera
2008-03-27, 16:13
  #3
Medlem
Inzaits avatar
Ingen bra idé, det finns redan mängder av sexshopar på näter med priser som du troligtvis inte kommer kunna matcha.
Citera
2008-03-27, 17:14
  #4
Avstängd
Det beror

Du kan ju börja med lite mindre sortiment kanske
Och ta med de bästa Dildosna/gpunkts stavarna och inte massa konstiga saker.

OM du kan minska frakt priset (på nåt jävla vänster) och itne ta nån expeditions avgift eller liknande , då kanske du kan pressa priserna mot nätets butiker
Citera
2008-03-27, 19:07
  #5
Medlem
Jo jag har redan hittat en leverantör med ganska mycke bättre priser och ligger i förhandling med dem. men är det något mer man bör tänka på eller vad vill folk som köper ha?

tack på förhand!
Citera
2008-03-27, 19:09
  #6
Medlem
MisterToms avatar
Det absolut bästa, tror jag, är att göra en liten "guide" om varenda leksak eller på något sätt göra sig speciell genom att ha någon slags "hitta rätt leksak"-guide.

Många internetsidor tycker jag saknar det.
Citera
2008-03-27, 21:38
  #7
Medlem
Allas åsikter och tankar vad man bör tänka på eller ideer om vad som saknas idag? så ju mer inlägg och tankar desto bättre!

Tack på förhand!
Citera
2008-03-27, 21:56
  #8
Medlem
trevlig och hjälpsam personal tror jag på Kanske någon som kan tipsa om vilka leksaker man kan tänkas gilla bäst? Lite så personlig vägledning genom sexleksaks djungeln. Annars tycker jag också att en guide om varje leksak verkar bra
Citera
2008-03-27, 22:39
  #9
Medlem
prettygirls avatar
Flytt till Ekonomi från Erotik och sexualitet.

/Mod
Citera
2008-03-28, 00:59
  #10
Medlem
Dennos avatar
Känns lite som du missade tåget. Men allt går ju att sälja med mördande reklam.
Citera
2008-03-28, 07:17
  #11
Medlem
Sadomans avatar
Dollarn är löjligt billig just nu så genom att direktimportera dina produkter från USA så kanske du kan hävda dig mot konkurrenter som importerar från EU länder som Tyskland och England då Euron och Pundet är väldigt starka gentemot kronan.
Citera
2008-03-28, 11:26
  #12
Medlem
Det med att "tåget har gått" tycker jag oftast bara är en stor och dum ursäkt/bortförklaring i vissa fall för alla som inte är villiga eller vågar satsa. Man kan ju inte alltid uppfinna nya saker utan man får förfina och förbättra saker som redan finns anser jag. Folk kommer ju, i alla fall i min värld, inte sluta att ha sex utan det är ju nåt som har funnits i alla tider och kommer att finnas i fortsättningen men jag hade fårstått ditt argument ifall jag skulle börja sälja "jo-jo" eller något annat som gått ur tiden.

Tack för alla svar!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback