• 3
  • 4
2008-11-02, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontish316
Halloj R&S

Det r s hr att min granne, tillika bste vn har en syster som inte gr att beskriva p annat stt n het. Hon r en solklar 7:a.

De flyttade in i samma trappuppgng dr jag bor fr ca sex r sedan, och jag r frbi hos dem varje dag jag r hemma, och r d oftast dr fr att trffa min polare. P senare tid (typ kvartal) har jag gtt ner fr att trffa hans syster, och vi brukar oftast spela spel, typ kortspel, schack osv.
Har under denna tiden ftt ett helt annat intresse av att spendera tid hos dem, och trivs allmnt i hennes nrhet.
En sak jag mrkt r att hon ofta frgar om nsta gng jag kommer, och om vi ska spela kort (Typ, vnd-tia) eller om jag kan hjlpa till med lxor osv.

Jag r helt klart intresserad av henne och vill gra allt jag kan fr att satsa p ett frhllande.

Frgan: Har jag fortfarande en chans, (isf, hur ska jag g tillvga) eller r jag stmplad som "Brorsans polare", "Grannpojken" el. dyl.?

P.S Hon r tv r yngre n mig. Hon r ver 15.

Ok, att f en tjej sugen s ppnar du franskt, se till att du cerkligen visar en kraftfull rockad.....

Hursomhelst ska vi anta att du r 17?
Citera
2008-11-02, 22:25
Medlem
thelemes avatar
Go for it!
alla vill ha sex med en lillasyster, s skutta ivg nu och unna dig en trevlig stund!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in