• 1
  • 2
2008-04-11, 06:05
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Men d vill jag passa p att rekommendera ett stlle i Bang Na, Pratarack Road (Nra Big C), ppet hela natten. Om ett r (eller tv) s gr det sky train ut dit! terkommer med namnet!

Jag avskyr Bang Na av den anledningen att nr jag bilade i Bangkok fr ngra r sedan s frskte jag komma p motorvgen sderut. Dvs sydvst. jag kom frn pattayahllet.
Och jag krde fel gng p gng och hela tiden blev det nya motorvgsavgifter och jag hamnade i bang na flera gnger

on topic: Jag har varit i Thailand och i Bangkok och i Pattaya s har nstan alla barer EM\VM matcher. det vet jag eftersom det var ngot av det nr jag var dr 2004. minns inte vad dock. ngon kanske kan kolla upp vad som hnde i juli 2004?
Fr d fanns det verallt och nu borde det vl vara mer...
Citera
2008-04-11, 17:24
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Men om man som flback tycker att en av Sukhumkvits strsta soier r outforskad vildmark s fr man vl helt enkelt frpassa sin rumpa till khao san. Simple as that. Annars finns det ett antal brittiska pubar som garanterat kommer bde snda matcher och ha ppet lngre n vanligt. Robin Hood krde "privatfest" dagen innan valen nu senast.
Senast redigerad av Lasse Berghagen 2008-04-11 kl. 17:26.
Citera
2008-04-11, 21:57
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jag avskyr Bang Na av den anledningen att nr jag bilade i Bangkok fr ngra r sedan s frskte jag komma p motorvgen sderut. Dvs sydvst. jag kom frn pattayahllet.
Och jag krde fel gng p gng och hela tiden blev det nya motorvgsavgifter och jag hamnade i bang na flera gnger

on topic: Jag har varit i Thailand och i Bangkok och i Pattaya s har nstan alla barer EM\VM matcher. det vet jag eftersom det var ngot av det nr jag var dr 2004. minns inte vad dock. ngon kanske kan kolla upp vad som hnde i juli 2004?
Fr d fanns det verallt och nu borde det vl vara mer...

EM i Portugal 2004?
Citera
2008-04-12, 05:37
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
EM i Portugal 2004?

Isnafall s kan jag skriva under p att EM snds precis -verallt- i turistorterna och inkastarna kommer att fjska ordentligt fr att f in folk
Citera
  • 1
  • 2
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f653873

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här