• 1
  • 2
2008-04-14, 10:13
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Uppdatera oss grna nr du fr ett svar.

Tycker du gjort helt rtt, men jag ogillar kvinnan d hon i mina gon r otrogen mot nuvarande pojke. Hur lnge har hon varit tillsammans med sin nuvarande?

6 mnader hade dom varit tillsammans stod det lngst uppe, eller det kanske r lite lngre nu.

Hursomhelst, vi r nog alla nyfikna hr hur det gr, s se till att skriva hr nr du fr svar! Alla detaljer!

Satt sjlv i en liknande situation i Januari, min dvarande plastbrorsa dumpade iofs sitt tjej, och hon och jag har hnglat vid ngot tillflle tidigare och det finns msesidig attraktion. Och jag skms inte d han faktiskt behandlar henne som skit, han r otrogen och skryter sen om det fr mig bland annat. Men hursomhelst, hon saknade ju givetvis honom lite, men jag hade som man sger halva inne, vi var hemma hos mig och myste lite framfr datorn med lite l, nr (vi kan kalla honom J) J ringde och undrade om han kunde komma upp. Fan tnkte jag, han sabbar allt. Men M (tjejen) fick ju sklart reda p att det var J s helt pltsligt kunde jag ju inte sga nej dum som jag r. Slutade med att dom sitter och hnglar och fan vet vad precis bredvid mig, surt sa rven, jvla cockblocker fyfan... Nu r dom vl halvt om halvt tillsammans igen men derar relation har varit jvligt kass riktigt lnge s det r vl bara en tidsfrga igen
Citera
2008-04-14, 10:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tikky
Dom har varit tillsammans i typ 6 mnader, hon flyttade rakt in hos honom d det sprack med hennes frra kille.

Att hon flyttar direkt in till en kille tycker jag tyder p att hon verkar aningen lsslppt. Jag var tillsammans med min nuvarande sambo i ver 2 r innan vi flyttade ihop.
Citera
2008-04-14, 10:17
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Dom har varit tillsammans i typ 6 mnader, hon flyttade rakt in hos honom d det sprack med hennes frra kille.

Nu nr jag tnker efter s kanske jag rentav avslutade detta helt, inte gav henne s mycket val.

Men vill hon s kommer hon vl nd...

Nr det gller en sn hr sak s finns det inte mycket val, antingen du eller honom. Man kan inte ha bda! Mitt ex hade 3 pers att vlja p, s jag trttnade och dumpade subban (urskta uttrycket, men jag har inget vers fr henne)...

Hoppas det gr bra fr dig, det r alltid en jvligt skn knsla om man blir vald som number 1, sjlv hade jag ett rent jvla psykiskt sjlvdestruktivt helvete med exet

Om hon nu verkligen gillar dig s pass mycket att hon r med dig istllet fr pojkvnnen kan det tyda p att hon verkligen gillar dig, vilket r bra!

Mindre bra r det om du bara r utfyllnad ifall hon har lite "trkigt" eller inte knner sig tillrckligt uppskattad. Men tnk inte p det nnu, det r morgondagens problem
Citera
2008-04-14, 11:29
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Att hon flyttar direkt in till en kille tycker jag tyder p att hon verkar aningen lsslppt. Jag var tillsammans med min nuvarande sambo i ver 2 r innan vi flyttade ihop.

Alla olika, efter 1.5-2 mnader flytta jag in hos frugan o vi bor fortfarande tillsammans efter 8 r , men vi var iofs 28-29 d och visste vad vi ville.

OM nu TS ragg bryter med sin snubbe och blir ihop med han s kan man ifall hoppas att han inte r s naiv att han lter henne flytta in direkt, i det hr fallet kan man gott vnta 1 r, s inte historiken upprepas.
Citera
2008-04-14, 12:43
Medlem
movieLOLs avatar
Citat:
Nu r det gjort, ultimatumet stllt, fr se hur det gr.
Knns lite konstigt, ena sekunden skitbra, andra sekunden bara skit.

Men det blir nog bra i slutndan i guess...tack fr svaren

sjukt. r i precis samma sits.. herrejvlar.. det hade kunnat vara ja som skrev trden! ja ligger p is nu me tjejen.. har gjort det i tv veckor ungefr.. vi fr se va som hnder!!
Senast redigerad av movieLOL 2008-04-14 kl. 12:47.
Citera
2008-04-15, 14:10
Medlem
Har inte hrt ngot nnu, brjar misstnka att jag var grset p den andra sidan, den sidan som alltid r grnare.

Har kommit till lite insikt, vilket knns bra.
Risken r dock, eftersom jag kan vara ganska envis, att om bestmmer sig fr att provka mitt tg, kan det redan ha lmnat stationen.

Men vi fr se...
Citera
2008-04-18, 13:22
Medlem
En update s...hon har frsiktigt brja hra av sig, frgar hur det r etc.
Var p fotbollsmatch hr om dagen, 11 000 personer p lktaren, vem lyckas jag springa in i montro?

Jo denna tjej och hennes pojkvnn, jag var inte otrevlig eller s, men heller inte trevlig. Knns rtt bra faktiskt, har ven ftt nys om att det finns en ny intressent p mina aktier

Summa sumarum i denna trd blir att man skall vga stta ner foten, hur skumt det n knns, hur det n gr, knns det bra att ha gjort det. Tack.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in