Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Uppdatera oss grna nr du fr ett svar.
Tycker du gjort helt rtt, men jag ogillar kvinnan d hon i mina gon r otrogen mot nuvarande pojke. Hur lnge har hon varit tillsammans med sin nuvarande?
6 mnader hade dom varit tillsammans stod det lngst uppe, eller det kanske r lite lngre nu.
Hursomhelst, vi r nog alla nyfikna hr hur det gr, s se till att skriva hr nr du fr svar! Alla detaljer!
Satt sjlv i en liknande situation i Januari, min dvarande plastbrorsa dumpade iofs sitt tjej, och hon och jag har hnglat vid ngot tillflle tidigare och det finns msesidig attraktion. Och jag skms inte d han faktiskt behandlar henne som skit, han r otrogen och skryter sen om det fr mig bland annat. Men hursomhelst, hon saknade ju givetvis honom lite, men jag hade som man sger halva inne, vi var hemma hos mig och myste lite framfr datorn med lite l, nr (vi kan kalla honom J) J ringde och undrade om han kunde komma upp. Fan tnkte jag, han sabbar allt. Men M (tjejen) fick ju sklart reda p att det var J s helt pltsligt kunde jag ju inte sga nej dum som jag r. Slutade med att dom sitter och hnglar och fan vet vad precis bredvid mig, surt sa rven, jvla cockblocker fyfan... Nu r dom vl halvt om halvt tillsammans igen men derar relation har varit jvligt kass riktigt lnge s det r vl bara en tidsfrga igen