Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-12, 11:17
Medlem
Draptrissors avatar
Ska dit sista veckan i juli. Ngon som varit dr och kan varna eller tippsa om bra saker? Gissar att det r hett som i helvetet den tiden.
Citera
2008-04-12, 13:44
Medlem
Har varit dr en gng, men fr kort tid fr att kunna minnas ngonting.

Jag var iallfall utanfr Thessaloniki i en stad kallad Modanja, kan rekommenderas.
Citera
2008-04-14, 09:13
Medlem
var dr 2002

Var dr 2002 med familjen
Trevligt stlle, vi var dr i september s de va lugnt och sknt och nstan inga ckliga turister alls !
Kommer dock inte ihg s mycket mer n att det var vrldens brnn-manet-ssong i havet och att man knappt kunde bada
Citera
2024-01-01, 13:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Ngon som varit dr p sistone?

Ska dit om 2 veckor ge mig tips!
Citera
2024-03-23, 07:44
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ngon som varit dr p sistone?

Ska dit om 2 veckor ge mig tips!
Inser att mitt svar kommer frsent men skriver nd. Thessaloniki str ju kvar.

Har bara tillbringat en dag dr innan vi reste vidare till Chalkidiki men jag tyckte att staden var trevlig. Vi gick mest runt nere vid "hamnen", kkade gott och njt av strandpromenaden i solnedgngen. P morgonen efter kpte vi frukost p ett bageri. Var mycket folk dr p morgonen som kpte kaffe och bakverk. Trevlig stmning i stan tyckte jag.

Tror dock inte att det r vrt att spendera mer n max tv dagar i staden.
Citera
2024-04-05, 23:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Inser att mitt svar kommer frsent men skriver nd. Thessaloniki str ju kvar.

Har bara tillbringat en dag dr innan vi reste vidare till Chalkidiki men jag tyckte att staden var trevlig. Vi gick mest runt nere vid "hamnen", kkade gott och njt av strandpromenaden i solnedgngen. P morgonen efter kpte vi frukost p ett bageri. Var mycket folk dr p morgonen som kpte kaffe och bakverk. Trevlig stmning i stan tyckte jag.

Tror dock inte att det r vrt att spendera mer n max tv dagar i staden.

Tack fr svar! Hade trevliga dagar i staden var ocks mycket nere vid hamnen som du var

I juni br det av till Prag fr frsta gngen i mitt liv ska bli spnnande.
Citera
2024-04-24, 18:18
Medlem
Morfuss avatar
Ngra andra tips r att ta sig till Ano Poli (Upper Town) vid murarna fr en fin utsikt, promenad och god mat. Bortsett frn Vita Tornet och omrdet vid hamnen, s r ven kvarteret Laladika trevligt fr utgng.
Citera
2024-05-23, 20:24
Medlem
Halkidiki r galet trevligt men har blivit en tillflyktsort fr rika Central-europer s kronan kommer inte lngt i detta omrde lngre.
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f656958

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in