• 2
  • 3
2010-12-02, 21:08
Medlem
Ang ryggen så är det stället ner lagt sen 1-2år tbks enligt min syrras kille som va med och städade ur allt där och området är inte övervakat alla kameror osv är ner plockat ingången är en hiss rakt ner i berget och nere där stort bergrum med verkstad,matrum,sovrum,förord osv osv.. ska dit imoron och kolla om det stämmer runt området sitter det tagtråd och stor grind och på vägen in är det en bom ifrån vägen satelitbilden är självklart manipulerad. mer info kommer kanske imoron ev bilder.

/mvh Wazte
Citera
2025-01-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazte
Ang ryggen så är det stället ner lagt sen 1-2år tbks enligt min syrras kille som va med och städade ur allt där och området är inte övervakat alla kameror osv är ner plockat ingången är en hiss rakt ner i berget och nere där stort bergrum med verkstad,matrum,sovrum,förord osv osv.. ska dit imoron och kolla om det stämmer runt området sitter det tagtråd och stor grind och på vägen in är det en bom ifrån vägen satelitbilden är självklart manipulerad. mer info kommer kanske imoron ev bilder.

/mvh Wazte

Ingen hiss.
Ingen taggtråd annat än på staketet.
Ingen bom från vägen.
Satelitbilden är inte manipulerad.
Citera
2025-01-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discovery
Då är det dax för ett återbesök, åkte förbi Ryggen med TiB ( Tåg i Bergslagen ) i måndags och såg rakt in på området, då de har tagit ner det mesta av skogen mellan järnvägen och anläggningen.

Dock hittade jag och 2 kompisar en annan anläggning som är väldigt lik ryggen i sitt utförande...

Längs med samma jvg-sträckning?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in