• 2
  • 3
2008-04-18, 13:39
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Några timmar? Då har ju effekten gått ur innan du hinner somna. Ett besynnerligt sätt att använda sömntabletter på. Men men.

Oftast tar jag en tablett ca 2h innan läggdags...

Ahh, det kan tyckas besynnerligt. Men jag använder det mer som rusmedel än sömntablett.
Citera
2012-04-29, 22:41
Medlem
Jag och mina två kompisar tog dessa tabletter idag. Och vi hade väl sådär kul, när man bara tar en så är effekten väldigt rolig, men jag mins inte ens när vi tog två, de hade jag glömt på en gång. och efter det så vart det riktigt konstigt... fuck dubbel syn allihopa och en av oss spydde. jag vart disorienterad som bara fan, och nu mins jag knappt halva kvällen. mn somnade på platts flera gånger och hade typ vaken drömar...

och nu såhär i efterhans så är mina ögon fortfarande slöa, dubbelsysnen försvinner inte :S det har liksom gått ett tag sen vi tog dem, tog dem vid ungefär 14.00 och nu är klockan snart 23.00.... är lite små räd över att mina ögon inte kommer återhämta sig...
Citera
2013-12-19, 20:00
Medlem
Pixie2s avatar
Jag har visst städat igår, antar att det är bra....
Citera
2013-12-19, 20:57
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixie2
Jag har visst städat igår, antar att det är bra....

Var glad för det! Jag brukar vakna upp till kaos, stulna cyklar och ommöblerad lägenhet efter för mycket piller
Citera
2013-12-19, 23:13
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Var glad för det! Jag brukar vakna upp till kaos, stulna cyklar och ommöblerad lägenhet efter för mycket piller
Skönt att höra att jag inte är ensam! Sist så fick jag för mig att slå i mig 70mg på en gång, slutade med att resterande 53 tabletter försvann på något mystiskt sätt under kvällen. Vaknar dagen efter med konstiga sår och blåmärken samt en jävla blodpöl på golvet, då stilnoct är extremt blodförtunnande så blev en liten rispa läskigt mycket blod. Påslaget är ju helt jävla otrolig, absolut inget bra att ha i venerna men fyfan vad jag gillar rushen.
Citera
2013-12-20, 10:00
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Skönt att höra att jag inte är ensam! Sist så fick jag för mig att slå i mig 70mg på en gång, slutade med att resterande 53 tabletter försvann på något mystiskt sätt under kvällen. Vaknar dagen efter med konstiga sår och blåmärken samt en jävla blodpöl på golvet, då stilnoct är extremt blodförtunnande så blev en liten rispa läskigt mycket blod. Påslaget är ju helt jävla otrolig, absolut inget bra att ha i venerna men fyfan vad jag gillar rushen.

Jag brukar föra in lösningen och därefter brukar ett kraftfullt rus infinna sig. Jag brukar känna av ruset i några sekunder sedan blir det svart.

Jag har gjort mycket konstigt under påverkan av Stilnoct. Duschat med kläderna på, stulit en bil, slängt ut saker från min bostad genom fönstret, stulit saker och så vidare och så vidare.

Citera
2013-12-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbshah
Stilnoct är ett par lömska jävla piller måste jag säga!

Mmmm, håller med dig helt och hållet.

Det kan vara himmelriket eller helvetet och man får inte bestämma själv efter intag, enligt mig.
Citera
2013-12-20, 10:52
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Jag brukar föra in lösningen och därefter brukar ett kraftfullt rus infinna sig. Jag brukar känna av ruset i några sekunder sedan blir det svart.

Jag har gjort mycket konstigt under påverkan av Stilnoct. Duschat med kläderna på, stulit en bil, slängt ut saker från min bostad genom fönstret, stulit saker och så vidare och så vidare.

2 sec sedan "SWOSH" och synfältet börjar rotera på ett flummigt sätt.
som sagt, att sedan försöka kartlägga vad fan man har gjort är ett under.
Häromdagen så kan jag ha gjort bland det mest korkade/pundiga på länge. Hade en pump redo med 50mg+2mg flunisar för jag skulle åka tåg. Men eftersom det var cp kallt så var det ju omöjligt att se en ven utomhus, utan satte mig helt enkelt i förstaklass på tåget, slog i den och njöt en stund innan jag totaldäckade och snarkade oavbrutet i 4h. Som tur var så hade stilnocten gått ur innan jag kom fram och gick till jobbet. Fast att sedan kalla min "chef" inkompetent var väl inte det smartaste, fast det är han fan.

Kleptomani tillhör ju nästan vardagen, det kan man inte skylla på tabletter^^
Citera
2013-12-20, 12:52
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
2 sec sedan "SWOSH" och synfältet börjar rotera på ett flummigt sätt.
som sagt, att sedan försöka kartlägga vad fan man har gjort är ett under.
Häromdagen så kan jag ha gjort bland det mest korkade/pundiga på länge. Hade en pump redo med 50mg+2mg flunisar för jag skulle åka tåg. Men eftersom det var cp kallt så var det ju omöjligt att se en ven utomhus, utan satte mig helt enkelt i förstaklass på tåget, slog i den och njöt en stund innan jag totaldäckade och snarkade oavbrutet i 4h. Som tur var så hade stilnocten gått ur innan jag kom fram och gick till jobbet. Fast att sedan kalla min "chef" inkompetent var väl inte det smartaste, fast det är han fan.

Kleptomani tillhör ju nästan vardagen, det kan man inte skylla på tabletter^^

Haha, knarkigt värre. Tågresor brukar oftast gå väldigt fort när man är flöddrig Man sätter sig på sin plats, sedan är man framme helt plötsligt. Ett bra tips för den som vill snabba på sin tågresa, helt klart. Det är lite skakigt att sitta på inne på tågdasset och injicera. Det gäller att ha tungan rätt i munnen.

Kleptomani är ju sjukt svårt att kontrollera. Man kan gå in på en affär med tanken att inte ta något, men ändå, okontrollerat åker diverse grejer ner i fickan. Ibland har man till och med gott om pengar, men ändå så ska man stjäla.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in